NEWS

Wyrusz w podróż z Hoop Colą i „Spędź gwiazdkę z bliskimi” - startuje świąteczna kampania marki

Hoop Cola ma przyjemność ogłosić, że jest już gotowa na nadejście Świąt! Gotowa, by łączyć Polaków, którzy na co dzień nie mają możliwości spędzenia czasu ze swoimi bliskimi. Marka oficjalnie rozpoczęła przygotowania do okresu, w którym każdy powinien odnaleźć radość i szczęście, czyli Świąt Bożego Narodzenia! Unikalna akcja promocyjna skierowana do konsumentów miło zaskoczy wszystkich fanów Hoop Coli, a także tych, którzy lubią podróżować i czekają na to, by móc spotkać się ze swoimi bliskimi! A to wszystko w myśl tegorocznego hasła świątecznej kampanii Hoop Coli „Spędź gwiazdkę z bliskimi!”.

Tegoroczna kampania świąteczna marki zapowiada się naprawdę wyjątkowo i to już od samego początku. Tym razem Hoop Cola przygotowała fantastyczne niespodzianki dla konsumentów we współpracy z największym w Europie operatorem dalekobieżnych połączeń autobusowych – FlixBusem.

Idea przesyłania gwiazdek pomiędzy bliskimi umocniła się w Polakach, lecz Hoop Cola chce pokonać kolejną barierę, jaką często jest odległość. W tym roku, dzięki współpracy z FlixBusem, marka chce udowodnić, że to już nie jest problemem. W tym celu organizuje specjalną promocję konsumencką. Pod świątecznymi zakrętkami Hoop Cola znajdują się kody, które uprawniają do tańszych przejazdów – od 20% do nawet 100% - w sieci FlixBus pomiędzy dowolnymi miejscami znajdującymi się w całej Europie.

- Święta to niezwykły czas w roku dla każdego. Marka Hoop Cola od ponad 20 lat jest częścią tego czasu i pojawia się na stołach Polaków w trakcie Świąt Bożego Narodzenia. W poprzednich latach chcieliśmy pokazać Polakom, że drobne gesty potrafią wywołać uśmiech na twarzy każdego. Teraz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów, którzy chcą spędzać ten magiczny czas razem. Współpraca z marką Flixbus zapewnia nam, a także naszym konsumentom dostęp do środków transportu, dzięki którym te marzenia możemy i jesteśmy w stanie zrealizować. Mamy nadzieje, że dzięki temu każdy z nas, kto codziennie tęskni za kimś bliskim, będzie miał możliwość by podarować radość poprzez prawdziwą rozmowę twarzą w twarz, pozytywne emocje, które budzą się w nas, gdy jesteśmy razem i wspólnie spędzony czas – tłumaczy Maciej Muras, Hoop Cola Brand Manager w Hoop Polska.

Celem kampanii jest udowodnienie, że odległość przestaje mieć znaczenie, gdy mówimy o emocjach związanych ze spotkaniem z bliskimi. W ramach kampanii Hoop Cola planuje szereg aktywności, obejmujących aktywności w punktach sprzedaży, poprzez dedykowane akcje promocyjne w przestrzeni sklepowej, a także działania w digitalu, social mediach, jak i specjalne akcje dedykowanych konsumentom. Zapraszamy do uważnego śledzenia profili Hoop Coli na Facebook’u oraz Instagramie, gdzie w każdym tygodniu trwania promocji organizowane będą atrakcyjne konkursy dodatkowe.

JK

Dodane tagi