NEWS

Agencja Allegro zaprasza do Warszawskiego ZOO

Allegro Brand Experience Agency przygotowała kampanię „ZOObacz mnie całego” promującą Warszawskie ZOO. Działania realizowane na formatach ATL-owych i digitalowych rozpoczęły się w listopadzie i potrwają do połowy grudnia. Allegro odpowiadało za koncepcję kreatywną, roll out kampanii oraz za planowanie mediów.

Wyzwaniem stojącym przed Warszawskim ZOO było uświadomienie warszawiakom, że jest to miejsce czynne cały rok, a jesienne i zimowe odwiedziny u zwierząt są dobrym pomysłem na spędzenie wolnego czasu.

Chociaż Warszawskie ZOO rokrocznie odwiedza blisko 800 tys. gości, to odwiedziny w chłodniejszych miesiącach nie zawsze są dla naszych gości oczywiste. Tymczasem na terenie ogrodu znajduje się 10 obiektów, które pozwalają na komfortowe oglądanie zwierząt również w okresie jesienno-zimowym, a ZOO jest otwarte codziennie przez cały rok, również w każde święta, od godziny 9.00 – komentuje Anna Tadra,z Działu Marketingu Warszawskiego ZOO.

Przygotowując koncepcję kreatywną agencja opracowała taką formę, by komunikat był angażujący dla szerokiej grupy docelowej, szczególnie dla rodzin z małymi dziećmi i ludzi młodych, szukających alternatywnych miejsc spotkań. Celem kampanii było wysłanie silnego sygnału, że każda pora roku jest dobra do spotkania się ze zwierzętami w ZOO, również tymi zamieszkującymi inne strefy klimatyczne. Wszystkie te elementy zostały połączone w koncepcji „ZOObacz mnie całego!”, wybranej finalnie przez klienta.

– Zachęcając do odwiedzenia zoo postawiliśmy na poczucie humoru oraz różnorodność zwierzaków, których jest tam ponad 500 gatunków. Pokazujemy na plakatach pupy i ogony sześciu wybranych mieszkańców Warszawskiego ZOO – przedstawicieli ginących gatunków -  i w zabawny sposób zachęcamy do wizyty w ogrodzie zoologicznym. Przyciągamy wzrok zarówno dzieci, jak i dorosłych sugerując, że pewne rzeczy można w pełni docenić tylko na żywo – wyjaśnia Tomasz Lewandowski, Junior Communications Manager z agencji Allegro.

Dodatkowym elementem angażującym odbiorców jest personifikacja zwierząt prezentowanych na nośnikach. Dzięki podaniu imion, które faktycznie noszą osobniki żyjące w ogrodzie, zaproszenia mają bardziej osobisty charakter.

Agencja odpowiadała za wybór media-mixu do kampanii i planowanie części mediów OOH i całości kampanii digitalowej. Roll out kampanii objął ATL: citylighty i billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej: na metroboardach, fullbackach, animacjach na monitorach wewnątrz środków komunikacji miejskiej oraz w formaty digitalowe na Facebooku i YouTubie, w tym animacje.

www.allegro.com.pl

JK

Dodane tagi