NEWS

Większy dział kreacji 180heartbeats + JUNG v MATT

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyło pięć nowych osób - m.in. seniorski team - Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.

Przeszli z Grandes Kochonos, a wcześniej pracowali w Grey Group. Razem z zdobyli srebrne i brązowe Innovation Ad 2018 za kampanię mBanku „Razem Najlepiej”. Dubiel, senior art director, jest laureatem Young Creatives, współtworzył kampanię IKEA „Ta kuchnia sprawdza się w życiu”, która została nagrodzona Golden Effie 2018, zdobył srebro w KTR w kategorii design oraz Innovation Ad za jeden ze swoich pierwszych projektów, kampanię Nobile Saudade. Jest także perkusistą związanym z warszawską sceną niezależną skupioną wokół wydawnictwa Lado ABC. Natomiast Wołoszański, senior copywriter, w branży pracuje od ośmiu lat. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Play, mBank, NN Investments Partners, IKEA, Puma, a za klip dla marki Puma, „Uliczne Legendy” został nagrodzony brązem i srebrem w KTR. Wspólnie napisali scenariusze do takich klipów jak „Kryptowaluty” Taconafide czy „Jestem kobietą” Mary Komasa + The Dumplings dla Pumy.

Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior copyriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat - wcześniej w agencjach Neon Shake Advertising, IQ Marketing, TWIN.digital collective. Pracował dla takich marek, jak Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.

W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.

Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.

JK

Dodane tagi