NEWS

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów.

Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie, marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT obejmująca emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również działania on-line i PR, dedykowane zimowym deserom.

„Hu! Hu! Ha! nasza zima zła” – głosi znana dziecięca piosenka, a zarazem wiersz Marii Konopnickiej. Na szczęście dzięki marce Delecta, możemy śmiało zacytować drugą część refrenu: „A my jej się nie boimy”. Na rynku dostępne są bowiem smaczne, zdrowe przekąski, które pozwolą przetrwać srogą zimę i dodadzą energii na każdy dzień nadchodzących ferii zimowych. Z myślą o dzieciach powstał więc Owocowy Kubek KIDS, a dla dorosłych marka przygotowała wersję FIT, która w pełni wpisuje się w najnowsze trendy żywieniowe, zawierając w sobie superfood i jednocześnie posiadając 30% cukru mniej.

- Marka Delecta stawia na emocjonalny aspekt przygotowywania deserów i przekąsek. Radość, bliskość, troska to uczucia, które zakorzenione są w naszych produktach, służących celebrowaniu wspólnych chwil. Ferie zimowe to czas na bycie razem, ale też czas zabawy i beztroski – często w ekstremalnych warunkach pogodowych. Podanie maluchowi bądź, równie zmarzniętemu po całym dniu zabaw, rodzicowi rozgrzewającego deseru w postaci kisielu to oczywisty przejaw miłości i troski, wyrażonej w słodkiej, zdrowej i pysznej przekąsce. Naszą kampanię, promującą kisiele, można od 1 stycznia zobaczyć w telewizji, internecie, a także na kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN przez cały styczeń 2019 roku.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania rozgrzewających przekąsek, tak dobrze znanych nam z dzieciństwa.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

MW