NEWS

Havas Media i HSE rozpoczynają pracę dla Pumy

W ramach wygranego przez Havas globalnego przetargu PUMA, od początku stycznia 2019 r. agencja mediowa Havas Media będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla marki odzieży sportowej. W wyniku przetargu, również działania komunikacyjne związane z aktywacjami w obszarze piłki nożnej przejmie Havas Sports & Entertainment.

Na polskim rynku markę PUMA będzie obsługiwać zespół Beaty Orkwiszewskiej w zakresie pełnego planowania, zakupu i optymalizacji kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i online.

Ponadto, w ramach nawiązanej współpracy dla marki Puma będzie pracować również Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki. Zespół Aleksandry Marciniak będzie odpowiadał całościowo za komunikację marki dotyczącą aktywacji związanych z piłką nożną, w którą wchodzą głównie prowadzenie biura prasowego oraz działania angażujące influencerów.

JK

Dodane tagi