NEWS

„Ikona powraca”: kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i ReZim

Wnętrzne baru, przygaszone oświetlenie. Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: - Poproszę Coca-Colę. Barman, w rolę którego wcielił się sam Piotr Fronczewski, serwuje Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru. W końcu spragniony klient w osobie wpływowego youtubera ReZiego... lubi obie.  Tak zaczyna się spot promujący najnowszą kampanię Coca-Cola "Ikona powraca" z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.

„Ikona powraca” to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski.

W reklamie „Ikona powraca” Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.

W kampanii „Ikona powraca” pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko w kanale HoReCa. Ikona powraca!

- W świecie marki Coca-Cola każdy znajdzie dla siebie miejsce. Towarzyszące nam wartości – radość, optymizm, szczęście – sprawiają, że Coca-Cola jest marką uwielbianą i akceptowaną przez wszystkie pokolenia pod każdą szerokością geograficzną. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im zarówno wariant Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero Cukru - komentuje Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania „Ikona powraca” wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, Internet, w tym social media.

McCANN Worldgroup odpowiada za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści video do wdrożenia w obszarze digital. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

JK

 

Dodane tagi