NEWS

Diesel w nowej reklamie zachęca do bycia followersem

Odzieżowa marka Diesel w swojej najnowszej kampanii zwraca uwagę na codzienne zwyczaje infleuncerów, drwiąc w pewnym sensie z ich sposobu bycia. I zachęca: „Be a follower”.

W ramach rozpoczętej kampanii promującej kolekcję wiosna-lato 2019 (SS19) Diesel wypuścił serię krótkich 30-sek. spotów, z których każdy ma inne główne hasło i pokazuje pewne zwyczaje czy też sposób bycia influencerów. W jednym pokazano jak wygląda spożywanie posiłków, w innym – podróżowanie itp.

W reklamach pojawiają się pełne ironii hasła: „Influencers take too long to undress”, „Influencers have a hard time eating”, „Influences cannot travel light”. Każdy film kończy się słowami „Be a follower”.

Diesel serią filmów chce pokazać, że o wiele łatwiej jest być „followersem” i mieć normalne życie, niż popularnym influencerem, który poświęca np. 10 minut na zdjęcie jednego buta.

Kampanię „Be a follower” przygotowała agencja Publicis Italy.

 

MW

Dodane tagi