NEWS

Góralki nowym klientem INSIGNII

Góralki – marka popularnych wafelków – dołącza do portfolio Insignii. Od 2019 roku agencja przejmuje działania związane z komunikacją w mediach społecznościowych. 

Kanały social media Góralek czeka zupełna rewolucja. Zespół Insignii zaproponował nową koncepcję komunikacji z fanami wafelków. Opracowana strategia stawia przede wszystkim na odważną komunikację przygotowaną na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentyczną zabawę, emocje i działania szerokozasięgowe. 

Aby osiągnąć te cele, w kampanię zostaną zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam Wiejak). Wraz z nimi marka Góralki będzie rzucać wyzwania swoim obserwatorom, a tych którzy się go podejmą, nagrodzi słodkimi prezentami. Ale to tylko wycinek zaplanowanych całorocznych działań.

W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami! – mówi Anna Ortman, Social Media Manager w Insignii.

Szczególną metamorfozę przejdzie Instagram Góralek, który w praktyce zostanie oddany użytkownikom aplikacji. Będzie skupiał się najchrupniejszych chwilach z życia obserwatorów Góralek.

- Marka Góralki posiada jeden z największych profili na polskim Facebooku. W ciągu dziesięciu lat obecności udało się nam zgromadzić dużą rzeszę fanów – przy współpracy z agencją Eura7, której za te lata bardzo dobrej współpracy serdecznie dziękuję. Nasi fani oczekują od Góralek rozrywki, zabawy i inspiracji. I właśnie to chcemy im, we współpracy z agencją Insignia, zapewnić. Oczekujemy oczywiście dalszego wzrostu liczby fanów i ich zaangażowania. Chcemy, aby nazwa Góralki kojarzyła się z nowoczesnym, przyjaznym brandem, który zawsze wie, jak uatrakcyjnić wolny czas i na którego zawsze można liczyć – jak na przyjaciela – mówi Aleksandra Kucała, Marketing Manager w I.D.C. Polonia S.A.

W ramach kampanii Insignia odpowiada za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.

W I kwartale 2019 r. wystartuje „Loteria Góralek”. Za kampanię mediową akcji odpowiedzialna jest również agencja Insignia.

Zespół projektowy: Katarzyna Kijas (strategia), Anna Ortman, Jagoda Kaczmarek (social media), Paweł Kaczorowski, Dominik Wąsik, Jakub Smoliński (kreacja), Grzegorz Paliś (influencerzy), Anna Wyród (media), Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service).

JK

Dodane tagi