NEWS

Strefa Studenta – konkurs na projekt, który może otworzyć drzwi do branży opakowań

Międzynarodowe Targi Packaging Innovations wchodzą w drugą dekadę istnienia i już 2-3 kwietnia będziemy świadkami ich 11. edycji,  jak zwykle w EXPO XXI Warszawa. Przez ponad dziesięć lat zauważyliśmy wiele trendów w branży, jednym z nich jest rozwój kreacji opakowań.

Rynek opakowań wspaniale się rozwija. Widać to szczególnie na styku branż, w których producenci odpowiadając na potrzeby rynku, zmieniają swój asortyment. Wielu z nich wprowadza do oferty produkty z recyklingu, inni prowadzą badania nad rozsądnym wykorzystaniem tworzyw sztucznych. Szerokie grono wystawców eksperymentuje z nowymi materiałami, a inni szukają nowych form. Wszystko to wpisuje się w szybki rozwój branży, z której każdego dnia korzystamy dziesiątki razy.

Rozwój branży tworzy miejsca dla nowych rozwiązań. Szczególnie korzystają na tym projektanci, graficy i artyści, którzy mogą bawić się formą, nowymi materiałami i technologią. Dzięki temu kreacja staje się potężnym wycinkiem branży opakowań, a same projekty są prawdziwym połączeniem funkcjonalność i wrażenia wizualnego.

Branża opakować ciągle szuka nowego spojrzenia. Chce zaskakiwać konsumentów, zachęcać ich do zakupu produktu. Z pomocą przychodzi tu świeży punkt widzenia otwarty na nietypowe koncepcje. W tej kwestii prym wiodą szczególnie młodzi twórcy. To właśnie dla nich stworzyliśmy konkurs projektów opakowań „Strefa Studenta” na Targach Packaging Innovations!

Konkurs został poszerzony o dodatkowe kategorie i nagrody. Diamentowym Sponsorem konkursu jest patronem konkursu jest DS Smith - wiodący w Europie dostawcą opakowań. Prace konkursowe można przysyłać w trzech kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i forma oraz Szata Graficzna. Czyli dokładnie w takich tematach, w jakich rozwija się branża.

Szczegóły i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie Strefy Studenta, więc jeśli czujesz, że możesz wprowadzić świeży powiew do branży to konkurs jest właśnie dla Ciebie. Prace konkursowe można nadsyłać do 25 lutego 2019.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK

Dodane tagi