NEWS

Ronaldinho w nowej kampanii piwa Warka

Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.

Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach.

- Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho.
I takich, jak co roku dostarcza nam UEFA SUPERCUP, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie - mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. – Warka jako sponsor UEFA Europa League, daje polskim kibicom unikalną okazję znalezienia się na tym prestiżowym meczu 14 sierpnia w Stambule.

- My, Brazylijczycy, jesteśmy jak faceci z Polski, tak samo gorąco kochamy piłkę, spotkania z kumplami i dobrą zabawę. A oglądając mecze, często pijemy piwo. Teraz wiem, że po to najlepsze trzeba udać się na Planetę Warka– komentuje współpracę z marką Ronaldinho.

Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.

LEĆ Z WARKĄ NA SUPERPUCHAR UEFA 2019

Kampania Warki rozpoczęła się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Wygrane piwa można odbierać od razu w sklepach biorących udział w loterii. Natomiast aby wziąć udział w losowaniu wyjazdu na mecz UEFA Super Cup 2019, należy zarejestrować promocyjny kod na stronie www.warka.com.pl i czekać na wyniki. Kody zgłaszać można do 31 lipca 2019 r.

Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS. Organizatorem loterii jest agencja G3.

MW 

Dodane tagi