NEWS

Vidaron z nową platformą komunikacji od Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly opracowała kompleksowe działania dla marki Vidaron. Kampania reklamowa pod hasłem „Dbanie to męska rzecz!” rozpoczęła się w kwietniu i obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet.

W ramach nowej platformy komunikacji marka Vidaron otrzymała wyrazisty, wiarygodny i bardziej niż dotąd emocjonalny charakter. Idea dbania została zinterpretowana niezwykle szeroko: począwszy od troski o bliskich aż po dbałość o przedmioty, które im służą. Agencja Schulz stworzyła nową, spójną narrację, w której znalazło się miejsce nie tylko na produkt, lecz także na powiązane z nim emocje.

– Postanowiliśmy opowiedzieć o różnych formach dbania o bliskich za pomocą przedmiotów. Transfer emocji stał się pretekstem do tego, aby wprowadzić do rzeczowego, produktowego świata marki Vidaron zwykłych ludzi i stworzyć wyróżnialną w tej kategorii komunikację – komentuje Emilia Czerwiec, senior copywriter.

Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji (w formie billboardów sponsorskich), w Internecie oraz w radiu. Agencja Schulz brand friendly opracowała cały koncept platformy kreatywnej i przełożyła go na szereg kanałów oraz formatów.

JK

 

Dodane tagi