NEWS

Golden Arrow, czyli efektywność i innowacyjność największych kampanii marketingowych

Za mniej więcej trzy tygodnie (8 maja) mija termin zgłaszania prac do konkursu Golden Arrow 2019. W konkursie oceniane będą prace pod kątem ich efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: PERSONALIZACJA, SZTUCZNA INTELIGENCJA i GRYWALIZACJA.

Organizatorami konkursu Golden Arrow są: „Media & Marketing Polska”– ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) – organizacja non profit, która zrzesza firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych.

Przełomowe rozwiązania

– W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form i narzędzi – od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z tych narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystają marketerzy? Jakie są trendy w komunikacji marketingowej? Na wszystkie te pytania odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

– Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB).

Dla kogo                       

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Kategorie

Jury ocenia prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Personalizacja, Sztuczna inteligencja, Grywalizacja, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR – działania CSR firm i marek, oraz Personalizacja, Sztuczna inteligencja i  Grywalizacja.

Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Design, Open, Salon odrzuconych.

Jury

W tegorocznej edycji konkursu w jury zasiądą eksperci branży:

- Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska

- Magdalena Chodkowska, senior project manager, Unique One

- Renata Goss-Nowak, menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA

- Jarosław Kuźniar, właściciel Kuźniar Media

- Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R Poland

- Artur Pluta, senior digital marketing manager, Jeronimo Martins

- Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager Lech, Kompania Piwowarska

- Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW Polska

- Patrycja Szczecińska, marketing & PR manager, Pracownia Gier Szkoleniowych

- Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, senior marketing manager, Samsung Electronics Polska

- Magdalena Swoboda-Młynarczyk, zastępca dyrektora, biuro komunikacji i promocji, Ministerstwo Finansów

- Karolina Witecka, CEO & co-founder, Cut the Mustard

- Weronika Zielińska, product manager, Nescafe

Harmonogram

8 maja – termin nadsyłania prac

6 czerwca – obrady jury

18 czerwca – ogłoszenie laureatów podczas uroczystej gali konkursowej. Galę konkursową poprowadzi Marzena Rogalska, znana i lubiana dziennikarka telewizyjna i radiowa;

Uczestnictwo anna.pastor@media.com.pl 666 024 577

Partnerstwo/Sponsoring pawel.balcerek@media.com.pl 602 674 030

Więcej informacji: www.goldenarrow.pl oraz: FB.

JK

Dodane tagi