NEWS

Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.

Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. Ten ostatni zasługuje na szczególną uwagę. Autorska platforma Open Mobi, poprzez machine learning oraz AI, zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. To narzędzie, stale rozwijane przez deweloperów, pozwala agencji na tworzenie profilowanych segmentów odbiorców i precyzyjne targetowanie kampanii.

– Pomagamy dotrzeć klientom z przekazem na najbardziej osobiste urządzenia, jakimi są smartfony. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizujemy kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników W naszej ofercie znajduje się pełne portfolio formatów mobilnych zgodnych ze standardami IAB. Zapewniamy przy tym pełną analitykę i rozbudowane raportowanie post buy –  mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.

Open Mobi specjalizuje się w tworzeniu kreacji Rich Mediowych, które poprzez zawarte w nich video 360, gry, playlisty, elementy 3D czy ankiety, mocniej angażują odbiorców. Realizuje również kampanie video w social mediach.

Firmą kierują osoby z dużym doświadczeniem w branży marketingu mobilnego.

Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi, specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji w kanałach mobilnych, zarządzaniu sprzedażą produktów mobilnych oraz zagadnieniami użyteczności aplikacji. Pracowała z sieciowymi domami mediowymi, angażując się w projekty takich marek jak McDonalds, H&M, Bank PEKAO Żywiec.

Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi, planowaniem i strategią działań mobile marketingowych zajmuje się od 2006 r. W swojej karierze współtworzył i realizował kilkadziesiąt innowacyjnych projektów, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania w zakresie mediów interaktywnych. Doświadczenie zdobywał, realizując kampanie m.in. dla takich brandów jak Pandora, Opel, NIVEA i JEEP.

Open Mobi współpracuje z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.

JK

Dodane tagi