NEWS

PR – day niepowtarzalna okazja do nauki i networkingu 13 czerwca Warszawa

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Dowiedz się jak działać, na co uważać i z czego korzystać. Przyjedź 13 czerwca do Warszawy na PR-day. 

Podczas jednego dnia uczestnucy poznają najaktualniejsze praktyki PR i specjaliści podpowiedzą jak je wykorzystać w wyzwaniach każdego dnia.

Jakie tematy pojawią się podczas PR-day?

Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?

Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób  zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku na praktycznych przykładach.

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie ile naprawdę jest warta praca PR-owca.   

Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Jak reagować na czarny PR? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.  

Prowadzenie działań wizerunkowych w współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Jak zatroszczyć się o efektywny influencer marketing? Garść wskazówek od Magdaleny Urbaniak tylko na PR-day.  

Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając  z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówimy kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.

Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna – Kasdepke odpowie na pytanie, czy to naprawdę działa?

Dlaczego warto wziąć udział w Pr-day?

To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i dodatkowo coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy, które podniosą jej efektywność. Uczestnicząc w wydarzeniu nauczą się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – warto inwestować tylko w użyteczne narzędzia! Dowiedzą się, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje. Nauczą się skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci. Skorzystają z niepowtarzalnej okazji do branżowego networkingu.

Do 3 czerwca trwa promocja biletów, warto postawić na wejściówkę w niższej cenie.

Szczegóły TUTAJ.  

MW

 

Dodane tagi