NEWS

Golden Day 2019 już za nami!

Ze szwajcarską precyzją, niemiecką dokładnością i francuską elegancją agencja reklamowa Goldenberry Group świętowała przed tygodniem swoje 10-te urodziny. Jubileuszowa impreza okazała się frekwencyjnym sukcesem, a Goldenberry zagrało swoje największe klasyki oraz sporą dawkę obiecujących nowości. Targi gadżetowe, które urządzili, przyciągnęły do Fortu Mokotów ponad 300 Klientów, 25 dostawców z Polski i z Europy, najsmaczniejsze foodtrucki w Warszawie, rzucającą na kolana technologię VR i… nas! OOH Magazine był Patronem Medialnym tego wydarzenia.

Przez jeden dzień budynek Szarotka w Forcie Mokotów zamienił się z industrialnej perełki i hipsterskiego centrum Warszawy w polską, o ile nie europejską, stolicę produktów promocyjnych. Nowości gadżetowe z Hong Kongu, jedni z najlepszych rodzimych dostawców, czy też goście z zagranicy jak niemiecki ZOGI i francuski SCX, to tylko wierzchołek góry lodowej atrakcji przygotowanych dla Klientów Goldenberry.

Od samego wejścia Klienci mogli zapomnieć o deadline’ach czy rosnącym stosie nieprzeczytanych maili. Zanim zdążyli wejść na halę targową czekało ich orzeźwiające i bąbelkowe powitanie. Prawdziwym sercem imprezy był niezwykle klimatyczny bar, gdzie dwóch profesjonalnych barmanów musiało pogodzić swoją pasję do robienia alkoholowych drinków z faktem, że goście eventu w przeważającej większości musieli wrócić tego samego dnia do pracy. Ci którym nie w głowie były słodkie czy gorzkie drinki mogli rozsmakować się w ponad 270 zaparzonych kawach przez firmę Drake.

Gdy gościom udało się już przejść przez wszystkie stanowiska, własnoręcznie złożyć scyzoryk szwajcarskiej marki Victorinox, odebrać notesy ozdobione przez kaligrafa i napełnić głowy gadżetowymi inspiracjami, po drugiej stronie korytarza VR Tommorow prezentował wszystko co najlepsze ma do zaoferowania świat wirtualnej rzeczywistości. Nie tylko rozrywkę w postaci strzelanek, ale również specjalistyczne programy mające zastosowanie w walce z fobiami, jakimi są strach przed publicznymi wypowiedziami, wysokością czy zamkniętymi pomieszczeniami. By uświetnić event jednym z wystawców była Francusko-Polska Izba Gospodarcza CCIFP, która opowiadała zgromadzonym o swoich osiągnięciach i pozyskiwała nowych partnerów do najaktywniejszego, bilateralnego stowarzyszenia przedsiębiorców w naszym kraju.

Dobremu eventowi przeszkodzić nie może nawet pogoda, ale w tym roku Goldenberry miało po swojej stronie nawet warunki atmosferyczne. Deszczowa od ponad tygodnia Warszawa stała się na parę godzin ponownie słoneczna, a goście mogli odpocząć od zgiełku targów w specjalnie zaprojektowanej strefie chilloutu. Pośród ogrodu rzesze ludzi mogły smakować dań z trzech diametralnie różnych kuchni. Ci natomiast którzy przybyli zestresowani mogli odprężyć się dzięki relaksacyjnemu masażowi wykonywanemu przez Instytut Zdrowia i Urody Biosphere.   

Team Goldenberry przekonuje, że pokonał w sumie tego dnia dystans 210km, co zostało zmierzone na krokomierzach. Pamiętajmy jednak, że firma, która jeszcze 4 lata temu liczyła 5 osób oddelegowała w tym roku do pomocy Klientom ponad 20 pracowników. Kiedy biznes kwitnie to i kilometry lecą.

MW

Dodane tagi