NEWS

Zielono i ze smakiem- targowa Strefa Chill

Imprezy targowe to ciągle najlepsza formuła spotkań handlowo-biznesowych. Wygląda na to, że nic nie zastąpi rozmów face-to-face. Najlepiej, gdy odbywają się przy aromatycznej kawie i na wygodnym fotelu!

11. edycję targów reklamy i poligrafii reklamowej odwiedziło ponad 5600 osób, swoją ofertę zaprezentowało 270 wystawców. Wielu z nich skorzystało z możliwości relaksu w specjalnie przygotowanej strefie tuż przy targowej recepcji.

Było zielono i przytulnie, dzięki aranżacji przygotowanej przez dostawcę mebli eventowych Spice4Space. Firma wykorzystała popularną na wydarzeniach serię mebli Herbe.

 

– Kolekcja doskonale sprawdza się tam, gdzie uczestnicy powinni poczuć się zrelaksowani. Spotkanie na trawie, z wygodą mebli lounge? Z Herbe to możliwe wewnątrz i na zewnątrz, niezależnie od pogody. Zestaw tworzą sofy, fotele i hokery. Zwykle towarzyszą im sety stolików z drewnianymi blatami z naszej linii LineUp. A opcjonalnie: dodatkowe aranżacje lub broszki roślinne, także w wynajmie S4S – podkreśla Danka Szczepaniak-Bury, Brand Manager Spice4Space.

 W tak „pięknych okolicznościach przyrody” doskonale smakowała kawa. Do bezpłatnej degustacji zaprosiła firma GOODO, posiadająca ogromne doświadczenie, jeśli chodzi o wydarzenia branżowe w sektorze MICE.

 

 – Rozdaliśmy ok. 2500 napojów i serwowaliśmy dwie autorskie mieszanki „małej czarnej”. Każda z nich zostanie wypalona ok. 2–3 tygodnie przed imprezą, aby były maksymalnie świeże i aromatyczne. W pierwszym dniu była to Brazylia, Peru, Honduras, a w drugim Brazylia, Gwatemala oraz Kolumbia. Robiliśmy też wzorki z mleka, hitem było spontaniczne wykonanie kilku logo klientów z ich wizytówek – mówi Andrzej Zych, Managing Director GOODO.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbył się 18-19 września br. w EXPO XXIWarszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

Na kolejną, już dwunastą edycję, organizator OOH magazine zaprasza 9-10 września 2020 r.

JK

 

Dodane tagi