ARTYKUŁ

Synergia outdooru i reklamy | Mariusz Zdzieszyński, Regatta Professional

REGATTA Great Outdoors to najpopularniejsza brytyjska marka produkująca odzież dla wszystkich, którzy lubią spędzać czas na świeżym powietrzu. O produktach firmy, synergii ubrań outdoorowych i reklamowych oraz o możliwościach współpracy z marką rozmawiamy z Mariuszem Zdzieszyńskim, Brand Ambasadorem marki Regatta Professional na Polskę.

W Waszym portfolio produktowym możemy znaleźć odzież techniczną, miejską, a nawet akcesoria dla psów czy rzeczy przydatne na campingu. Czyli wszystko to, co przyda nam się podczas rodzinnych (i nie tylko) wypadów na łono natury?
Tak, dzięki doświadczeniu w projektowaniu kolekcji outdoorowych i sportowych, Regatta stworzyła m.in. kolekcję ubrań miejskich, dedykowaną dla firm, o nazwie REGATTA PROFESSIONAL. W projektach tych wykorzystujemy zarówno sprawdzone materiały i kroje, jak i nowatorskie rozwiązania, które przedstawiamy w naszej szerokiej kolekcji. Co łączy ubrania outdoorowe z ubraniami firmowymi? Bardzo wiele. Komfort, wytrzymałość, funkcjonalność i to, że muszą dobrze wyglądać.

Łącznie w kolekcjach marki REGATTA PROFESSIONAL oraz Regatta Great Outdoors, na pojedynczy sezon mamy ponad 2 000 modeli. Te najbardziej popularne produkowane są w ilościach przekraczających 200 tysięcy sztuk. Nasz główny magazyn znajduje się w Ellesmere Port i ma pojemność 60 tys. m2 czyli 1 000 000 m3 – to równowartość około 250 basenów pływackich o wymiarach olimpijskich. Takie zaplecze umożliwia wyjątkową elastyczność i dostępność produktów marki, gdyż naszym celem jest zapewnienie dostępności produktów przez cały rok.

Co cechuje Wasze produkty?
Produkty Regatta Profesional, Sport, Contrast Collection i Honestly Made pozbawione są logotypów zewnętrznych. Często posiadają kieszenie ułatwiające wykonanie zdobienia, idealnie nadają się więc do programów lojalnościowych. Oferujemy także możliwość produkcji specjalnej.

Jak wygląda Wasz proces dystrybucji?
Swoją sprzedaż prowadzimy poprzez sieć naszych dystrybutorów: Lynka, Falk&Ross i Sema-Print. Są to firmy, które zatrudniają wspaniałych handlowców, doskonale znających nasze produkty pod względem zarówno technologicznym, jak i użytkowym. Dodatkowym atutem skorzystania z ich usług jest możliwość zdobienia naszych produktów odpowiednią technologią.

Odnowiliście ostatnio swoją stronę internetową?
Tak, strona www.regattaprofessional.com została odświeżona w taki sposób, by łatwo można było prowadzić sprzedaż w centrach telefonicznych. Jest intuicyjna, podzielona na odpowiednie grupy produktowe, można bezproblemowo zapoznać się z całą naszą kolekcją. Co więcej, wszystkie agencje reklamowe chcące szybciej dotrzeć do naszej bazy zdjęć, mogą założyć swoje konto na naszym Group Hubie - właśnie poprzez stronę. Można tam znaleźć dodatkowe informacje i materiały: zdjęcia imagowe, karty produktowe, certyfikaty i katalogi w formacie PDF oraz filmiki.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko

Aby sprostać wszystkim wymaganiom, REGATTA stworzyła ciekawe, a zarazem odmienne linie produktów:

CONTRAST COLLECTION Kolekcja odzieży zaliczanej do grupy tzw. UNIFORM. Produkty te nadają się do wszelakich prac kurierskich, serwisowych czy transportowych - tam, gdzie trzeba wyglądać schludnie, a przy tym funkcjonalnie. Kolekcja ta stworzona została w dwukolorowej sekwencji. Oprócz standardowych kurtek nieprzemakalnych, ocieplanych, softshelli czy spodni, kolekcja ta poszerzona została o ciekawą bluzę dopełniającą całą kolekcję.

REGATTA PROFESSIONAL Linia ubrań dla firm wzorująca się na kolekcjach outdoorowych marki. Mocną stroną tej linii są wytrzymałe kurtki z kolekcji X PRO oraz bogaty asortyment softshelli. W ofercie także kurtki 3w1, nieprzemakalne i ocieplane, nowoczesne polary oraz kamizelki czy spodnie.

SAFETY Kolekcja atrakcyjnej odzieży Hi-Vis oraz bezpiecznych butów. Posiada certyfikaty odzieży zabezpieczającej użytkownika przed trudnymi warunkami pogodowymi EN343 oraz certyfikaty z zakresu widoczności. Obuwie natomiast posiada odpowiednie certyfikaty niezbędne w pracy serwisanta, magazyniera czy budowlańca.

TACTICAL THREADS Ubrania stworzone do naprawdę ciężkiej pracy, można być pewnym, że wytrzymają wszystko. Wysoka jakość odzieży, potrójne szwy w newralgicznych miejscach, Cordura DuPoint’a wzmacniająca najbardziej narażone miejsca na uszkodzenia w spodniach - to wszystko właśnie składa się na wytrzymałość tej odzieży. Kolekcja posiada certyfikaty z zakresu bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności z normą EN343. Norma ta określa wymagania dla odzieży, która może być wykorzystywana w trudnych warunkach pogodowych.

JUNIOR Kolekcja dziecięca, znajdziemy w niej wszystko to, co przyda się dziecku w drodze do szkoły, wyjściu na plac zabaw czy do skakania po kałużach.

SPORT Kolekcja odzieży sportowej. Oddychające i szybkoschnące koszulki, bluzy i legginsy, to najczęściej kupowane produkty z tej marki. W dobie ciągłego rozwoju odzieży typu „fit” jest to mocny segment Regatty.

HONESTLY MADE Regatta od wielu lat dba o środowisko naturalne, korzystając z usług dostawców, którzy nie trują środowiska naturalnego. Produkty marki są wolne od toksycznego PFOA. Do produkcji 42 tys. sztuk odzieży z kolekcji Honestly Made użyto 630 tys. butelek plastikowych.

Mariusz Zdzieszyński - Brand Ambasador marki Regatta Professional na Polskę, z firmą związany 6 lat. Jak sam mówi - „Fajnie jest współpracować z ludźmi, którzy lubią naszą markę. Dlatego jako jej przedstawiciel, staram się zapewnić wszystko, czego potrzebują". Podkreśla, że dobrze promuje się te produkty, które się zna. Dlatego odzież firmową używa podczas codziennej aktywności, rodzinnych wypadów w teren i podczas treningów (pasjonat rywalizacji sportowej oraz sprawdzania się w ringu). Dzięki temu zna mocne strony użytkowanych produktów. Bazując na swoim blisko 20-letnim doświadczeniu w branży outdoorowej szkoli handlowców z technologii i materiałów użytych do produkcji odzieży oraz przedstawia zalety produktów Regatty.

Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.

Dodane tagi