NEWS

Nadciąga biznesowe zachmurzenie - we Wrocławiu odbędzie się setne Śniadanie w Chmurze

Cykl spotkań biznesowych “Śniadania w Chmurze” obchodzi tegoroczny okrągły jubileusz. Już 8 listopada we Wrocławiu odbędzie się bowiem 100 Śniadanie w tym roku. Czego możemy się na nim spodziewać?

Tematem spotkania będzie “Integracja i automatyzacja. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę”. Prelegenci - Piotr Kawalec, Channel and Distribution Director oraz Paweł Marcinkiewicz, New Business Manager z Focus Telecom opowiedzą m.in. o rozmowach handlowych z klientem, jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży czy też opowiedzą o nowych standardach w obsłudze klienta.

Na koniec zostanie także przedstawione case study na temat obsługi klienta w sklepie Decathlon.

Problem w nowootwartym Decathlonie stanowiła przede wszystkim dodzwanialność do Biura Obsługi Klienta, które korzystało z centrali stacjonarnej i 30 kanałowego łącza. W związku z dużym ruchem i wielkim zainteresowaniem klientów – linie były zajęte, a próby kontaktów pozostawały niezarejestrowane. Nie było możliwości identyfikacji osoby dzwoniącej. Z tego powodu rozwiązywanie problemów klientów znacznie się przedłużało.

Jak rozwiązano ten problem? O tym opowiedzą nasi prelegenci na 100 w tym roku wydarzeniu z cyklu Śniadanie w Chmurze” A na co jeszcze będa mogli liczyć uczestnicy eventu?

Goście będą mogli wziąć udział w dwóch panelach, oddzielonych przerwą kawową. Pełna agenda spotkania wygląda następująco:

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

9:45 – 10:45 – Panel A: Bądź bohaterem sprzedaży!

   >  Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?

   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?

   >  Jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?

   >  Jak zoptymalizować pracę osób z działu sprzedaży?

   >  Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży?

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

11:00 – 12:00- PANEL B:  Zyskaj wIększą moc w obsłudze klienta!

    >  Czy znasz współczesnego Klienta?

    >  Poznaj 5 grzechów głównych obsługi Klienta.

    >  Wiesz ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi Klienta?

    >  Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?

    >  Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta.

    >  Case study.

Spotkanie odbędzie się 8 listopada 2019 o godzinie 9:30 w Ibis Styles Wrocław Centrum, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3, we Wrocławiu.
Zapisy są całkowicie bezpłatne i dostępne TUTAJ.
Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

MW

Dodane tagi