NEWS

"Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży"

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" w Warszawie bezpłatne* wydarzenie "Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży".

Rejestracja dostępna online TUTAJ.

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? - Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:

Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia: strona wydarzenia<<

Tematyka konferencji:

- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Customer Experience
- Omnichannel Customer Management
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Contact Center
- Workflow
- Business Intelligence
- Analiza danych klienta
- Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- Usługi i aplikacje mobilne
- Systemy mailingowe i SMS-owe

Ilość miejsc jest ograniczona.

Grupa docelowa:

- Przedstawiciele Zarządu
- Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

*Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla: przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

MW

Dodane tagi