NEWS

Nowy numer OOH magazine już na rynku!

Pierwszy w tym roku numer OOH magazine poświęcony jest branży motoryzacyjnej. Marketingowcy z szeroko pojętej branży automotive dzielą się z czytelnikami swoim doświadczeniem w kreowaniu kampanii, a my sprawdzamy, jak reklamują się firmy motoryzacyjne, w co inwestują i jak kreują swoją komunikację.

Jak zawsze na czytelników czeka zestaw branżowych TOP wywiadów. O tym, czy można połączyć bezpieczeństwo i adrenalinę, rozmawiamy z prezesem Grupy SJS S.A., firmy, która od ponad 20 lat realizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy oraz eventy i szkolenia motoryzacyjne. O współpracy z PZPN, wspieraniu polskich skoczków narciarskich oraz innych projektach sportowych i kulturalnych mówi z dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS, Blanka Przybysz-Skrzyniarz.

Marketing Manager w Alfa Romeo - Karolina Bryłka odkrywa przed nami kulisy współpracy z gwiazdami świata wyścigowego, a Aleksander Przytuła z firmy PARYS podkreśla wagę sponsoringu motoryzacyjnego i przybliża czytelnikom projekt „Błyskotliwy Kierowca”. O historii marki, której opony wylądowały nawet na… Księżycu czy legendarnym wyścigu Le Mans z 1966 roku, w którym Goodyear odegrał kluczową rolę, opowiada nam natomiast Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager tej marki.

Magazyn zwiera prezentacje najciekawszych nowości wystawców Promo Show Professional – must have trendów gadżetowych na nadchodzący sezon. Agencjom reklamowym, które szukają inspiracji reklamowych, przypominamy o rejestracji na ten event - już 11 i 12 lutego spotykamy się w warszawskim hotelu Novotel Centrum na ekskluzywnym spotkaniu top dostawców upominków reklamowych (obowiązuję rejestracja online TUTAJ).

Po raz kolejny stawiamy na potęgę personalizacji - dla naszych rozmówców dedykowane okładki – tym razem na pierwszej stronie naszego magazynu zobaczymy aż 9 osób. Numer w tym tygodniu trafi na biurka marketing managerów oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

Wersję online można już pobrać TUTAJ.

KL

Dodane tagi