ARTYKUŁ

Emano - POS Expert - najlepszym wsparciem Trade Marketingu

Działania BTL wymagają ogromnego zaangażowania specjalistów od Marketingu i Trade Marketingu. Dlatego bardzo istotne jest, aby wykonawcy stojaków reklamowych byli nie tylko dostawcą usługi czy towaru, ale również partnerem, który w pełni zrozumie wizję i oczekiwania danej firmy.

Emano to firma oferująca szeroką ofertę materiałów POS.

Firma jest odpowiedzią na rosnące potrzeby w zakresie usług wspierających działania Trade Marketingu. W swojej ofercie posiada stojaki reklamowe z metalu, z tworzywa, z drewna lub płyty meblowej.

- Nie ograniczamy się do jednej technologii, oferujemy klientom szeroką gamę rozwiązań skrojonych na miarę ich oczekiwań. Stosujemy proste, sprawdzone i szybkie w realizacji rozwiązania w myśl powiedzenia - „Po co wyważać otwarte drzwi?”. Jednak, jeśli tylko zajdzie potrzeba, dysponujemy możliwościami zastosowania bardziej innowacyjnych środków, angażując do tego zespół profesjonalistów z różnych dziedzin inżynierii, oświetlenia, elektroniki, druku czy tworzenia konstrukcji – mówi Elżbieta Klimko, Project Manager w Emano.

- Jednym z ostatnich wyzwań jakie postawił nam klient było podświetlenie elementów ekspozycji o dużej wysokości - wykonanych z przezroczystego plexi - na całej ich linii. Standardowe podświetlenie led nie było wystarczające, a przezroczystość materiału, wbrew pozorom, nie ułatwiała zadania w maskowaniu elementów zasilających. Konieczna była dodatkowa obróbka, wielokrotne próby i testy rozwiązań, które ostatecznie przyniosły zadowolenie klienta w kontekście wizualnym jak i estetycznym. Wkrótce będziemy mogli zaprezentować efekty naszych działań - opowiada Olimpia Krakowska, Project Manager w Emano.

- Klient, bez czasochłonnych poszukiwań, w jednym miejscu ma do dyspozycji technologię, wiedzę oraz możliwości zamówienia i wyprodukowania ekspozycji reklamowych z różnych surowców. Wszystkie te produkty mogą zostać wyposażone w elementy graficzne wykonywane na najnowocześniejszych dostępnych na rynku maszynach. Wartością dodaną jest to, że wszystkie materiały mogą być ze sobą łączone, tworząc niepowtarzalne rozwiązania konstrukcyjne, które przyciągają uwagę konsumentów. Tak wykonane ekspozycje reklamowe skutecznie wpływają na wzrost sprzedaży produktów naszych klientów  - mówi Olimpia Krakowska.

Bardzo istotne dla zespołu Emano jest tworzenie komfortu i zaufania ze strony klienta poprzez dostarczanie ogromnej wiedzy i szerokiego wachlarza rozwiązań. Na każdym etapie zlecenia klienci otrzymują pomoc w wyborze materiałów oraz rozwiązań technicznych, co daje poczucie, że znajdują się we właściwym miejscu i w dobrych rękach osób zaangażowanych w ich projekt.

Zespół nie ogranicza się jedynie do prac projektowych i produkcyjnych w obrębie firmy. Niejednokrotnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta przy tworzeniu ekspozytora przeprowadzane są wizyty w punktach sprzedaży mające na celu zapoznanie się z produktem, konkurencją oraz rynkiem na jaki następnie ma trafić ekspozycja wykonana przez Emano.

- Naszą najlepszą wizytówką są rekomendacje klientów. Każdy produkt można wyeksponować w punkcie sprzedaży w bardziej widoczny i przyciągający uwagę konsumenta sposób. Dlatego zgłaszają się do nas firmy z różnych branż: od typowo przemysłowych – produkcja materiałów budowlanych, odzieży, elektroniki, kosmetyków, środków farmaceutycznych – po producentów artykułów spożywczych - FMCG - opowiada Elżbieta Klimko.

- Różne branże to różne podejście do sposobu ekspozycji produktów. Uwzględniamy to jeszcze na etapie wstępnych założeń, aby możliwie najtrafniej zaprojektować stojak biorąc pod uwagę zarówno walory wizualne, funkcjonalne jak i logistyczne – dodaje Olimpia Krakowska.

Emano stale się rozwija stawiając na budowanie stabilnej, transparentnej, godnej zaufania i cenionej firmy w branży reklamowej, zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym.

18-tego października ubiegłego roku działalność firmy została zauważona i doceniona przez kapitułę jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na podkarpaciu (gdzie mieści się siedziba główna firmy). Emano otrzymało wyróżnienie spośród 149 innych firm w ramach 24. edycji konkursu Podkarpacka Nagroda
Gospodarcza. W swojej działalności firma znajduje również środki i czas na działania wpierające m.in. Fundację Zdrowia i Kultury „Kochaj Życie” biorąc udział w licytacji, z której środki zostały przekazane na budowę nowoczesnego szpitala European Paley Institute w Polsce dedykowanego dzieciom ze szczególnymi schorzeniami ortopedycznymi. Środki finansowe zostały również przeznaczone na Fundację Promocji Sportu, Zdrowia i Sztuki „Piersi”, która zajmuje się wspieraniem osób niepełnosprawnych w rozwijaniu ich pasji sportowych i artystycznych.

W najbliższym czasie będzie można osobiście spotkać się z przedstawicielami firmy podczas prestiżowych targów organizowanych w Dusseldorfie EURO SHOP – The World’s No. 1 Retail Trade Fair. W dniach 16.02-20.02.2020r. po praz drugi firma zaprezentuje się na największych na świecie targach skupiających firmy z branży reklamowej. Ponad 2500 wystawców z całego świata na 18 halach targowych o łącznej powierzchni 120 tys. m2 będzie prezentowało swoje produkty i usługi podczas Euro Shop Retail Trade.

W 2017 roku Emano debutiowało na tej imprezie targowej stoiskiem, które zajęło I miejsce w konkursie „Stand Out” organizowanym przez Platformę Exspace - na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.

Będzie nam niezwykle miło zaprezentować nasze najnowsze realizacje i osobiście się spotkać z osobami zainteresowanymi współpracą. Jesteśmy zespołem ludzi o bardzo pogodnym podejściu zarówno do pracy jak i życia. Bardzo się cieszymy na spotkania z naszymi obecnymi jaki nowymi klientami.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska Hall 1/C90 – zachęca Elżbieta Klimko.

https://www.euroshop-tradefair.com/vis/v1/en/exhibitors/euroshop2020.2600757

Dodane tagi