ARTYKUŁ

Your webshop done right

Digitalizacja w świecie produktów promocyjnych to znak czasu. Każdy większy gracz na rynku gadżetów wie, że szyte na miarę webshopy dla klienta to naturalny krok w kierunku rozwoju firmy i pozyskiwania nowego biznesu.

Agencja reklamowa Fiori na pewno nie rości sobie praw do bycia pierwszym dostawcą e-commerce w branży, ale jeśli chodzi o jakość rozwiązania to nie może być tu miejsca na skromność. Nasz sklep wkracza na nowe, do tej pory nieodkryte, obszary i możliwości funkcjonowania.

Fiorigifts.pl to platforma inna niż wszystkie. Częstym rozwiązaniem implementowanym dla klientów jest stworzenie katalogu kilkudziesięciu produktów, ozdobienie ich, magazynowanie, a następnie sprzedaż. Taka metoda sprawdza się jednak w krótkim okresie, produkty zaczynają klientowi powszednieć, a próby reanimowania pacjenta polegają na okresowych zastrzykach z nowościami. Diagnoza? Niczym w starym powiedzeniu: „operacja się udała, pacjent zmarł”.

CO NAS WYRÓŻNIA
Dzięki współpracy z największymi dostawcami gadżetów na polskim rynku, na Fiorigifts.pl można znaleźć wszystkie produkty znajdujące się w ofercie MidOcean, Strickera, PF Conceptu, Macmy oraz Axpolu. Dzięki tytanicznej pracy naszego zespołu do dyspozycji klientów oddajemy kilkadziesiąt tysięcy unikalnych produktów. Możemy na życzenie zaproponować specjalnie wyselekcjonowaną bazę gadżetów, jednak nasze możliwości są dużo większe. Niemal cała oferta została skondensowana na łamach jednego portalu. Prawdziwym języczkiem u wagi jest kalkulator znakowania, dostępny dla każdego gadżetu znalezionego w sklepie. Nie dość, że użytkownik po zalogowaniu znajdzie swój wymarzony produkt, to od razu sprawdzi jego cenę oraz możliwości brandingu. Klient będzie miał pewność, że webshop został przygotowany specjalnie pod niego, a warunki ekonomiczne są ciągle najbardziej konkurencyjnymi w Polsce. Mimo, że sami nie prowadzimy stocku i nie zdobimy gadżetów z wyprzedzeniem, to lwia ich część dostępna jest u nas już w 48h.

DLA KOGO E-COMMERCE
• korporacji z rozbudowaną strukturą wewnętrzną do ułatwienia współpracy z klientem wewnętrznym;
• mniejszych firm, dla których sklepy internetowe to droga na skróty w poszukiwaniu czytelnego i prostego narzędzia do zaspokojenia swoich potrzeb marketingowych;
• franczyzodawców chcących poprawić swoją komunikację wewnętrzną, czyli sieci komórkowych, gastronomicznych, telekomunikacyjnych, jednostek finansowych oraz banków.

MODEL BIZNESOWY
Kto może skorzystać na webshopie? Nasza platforma została stworzona do odciążenia działów marketingu i zakupów w wielkich korporacjach. Po przeniesieniu aktywności zakupowej w obszar e-commerce takie procesy jak negocjacje cenowe, ustalenia rozliczeniowe czy logistyka przebiegają dużo sprawniej. Dedykowany sklep angażuje mniejszą liczbę pracowników, a wszystko odbywa się transparentnie, na wcześniej ustalonych zasadach. Kontrola wykorzystania budżetów, czy raportowanie wydatków są w zasięgu jednego kliknięcia i to na nowoczesnej szacie graficznej dopasowanej do klienta.

JAK DZIAŁA WEBSHOP?
Każda pozycja w sklepie jest odpowiednio opisana, można się jej przyjrzeć dzięki bogatej bibliotece zdjęć i można ją łatwo znaleźć. Webshop wyposażony jest w nieodzowne elementy prawdziwego sklepu internetowego: kategorie oraz filtrowanie. Po szybkim znalezieniu interesującej nas grupy gadżetów możemy zawęzić wyszukiwanie dzięki filtrowaniu po dostępności, nazwie, cenie, dacie dodania czy kolorze. Fiorigifts.pl przewyższa inne rozwiązania e-commerce swoimi rozwiązaniami fiskalnymi. Po złożeniu zamówienia klienci nie muszą podpinać kart kredytowych bądź przejmować się płatnościami w momencie kliknięcia „zamów”. Rozliczenie następuje na podstawie zbiorczych raportów, generowanych zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

KORZYŚCI DLA KLIENTA
Webshop to przede wszystkim bezpośrednie oszczędności. Klienci mając wynegocjowane ceny nie muszą zwracać uwagi na to, czy ich potrzeby gadżetowe to owoc wielomiesięcznego planowania czy są akcją, która nagle została im zlecona. Jawność i stałość cen powoduje, że nawet w podbramkowych sytuacjach budżet nie zostanie przekroczony. Użytkownicy są na bieżąco informowani o promocjach, wyprzedażach czy okazjach wynikających z końcówek serii. Fiorigifts.pl to portal user-friendly, a to oznacza pełną kontrolę nad zamówieniem, czyli sprawdzenie jego statusu, czy wgląd w historię transakcji. Co więcej, po zalogowaniu webshop wyświetli historię Twojej ostatniej aktywności.

PRODUKT W FAZIE ROZKWITU
Co jest najlepszą cechą portalu? Jego nieskończone możliwości rozwoju! Dzięki trybowi multivendor w następnych miesiącach przewidujemy dalszą rozbudowę bazy gadżetów, poprzez dodanie produktów innych renomowanych dostawców. Otworzymy się na towary robione na zamówienie jak słodycze, czy na producentów międzynarodowych. Ponadto, Fiorigifts.pl oferuje możliwość dodania dostawców spoza świata gadżetów, a w pierwszej połowie tego roku platforma będzie dostępna w języku angielskim. Wszystko to możliwe jest dzięki współpracy z liderem branży IT, specjalizującym się w tworzeniu sklepów internetowych.

Piotr Ziemkiewicz

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine - wersja online do pobrania TUTAJ.