ARTYKUŁ

Promo Show Professional za nami - 2 dni inspiracji, 650 gości z polski i zagranicy

33 wystawców targów Promo Show Professional zaprezentowało 11 i 12 lutego najbardziej cenione marki gadżetów i artykułów promocyjnych. Event odwiedziło 500 gości z ponad 200 polskich agencji i 141 osób z ponad 70 firm z zagranicy. To już 3. edycja tego ekskluzywnego wydarzenia branżowego, które powstało z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych. 

Kluczową wartością tej inicjatywy jest ekskluzywny charakter targów. Na prezentację nowości Agencje zostały ponownie zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum - wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą kawową. O charakterze targów najlepiej świadczą słowa wystawców.

- PSP było dla nas testem na to, jak nasze produkty odbiorą agencje na rynku polskim. Od początku powstania Premier Group skupialiśmy się na pozyskiwaniu klientów z rynków zachodniej i północnej Europy. Będąc konkurencyjnym względem producentów z rynków niemieckich, nie byliśmy do końca przekonani czy nasze produkty i oferta cenowa będzie interesująca dla rodzimych agencji reklamowych. Okazało się że jest, usłyszeliśmy wiele ciepłych słów i pozyskaliśmy wielu nowych klientów. PSP pokazało nam że warto inwestować w targi na rodzimym rynku i potwierdziło, że nasza polityka rozwoju i sprzedaży zmierza we właściwym kierunku. Niewątpliwie już teraz mogę powiedzieć Wam drodzy czytelnicy - "szukajcie nas na targach w Polsce, bo mamy sporo ciekawego jeszcze do pokazania" - mówi Maciej Pasternak z Premier Group.

Kluczową wartością eventu jest szerokie spectrum oferowanych produktów. Ponad 200 marek prezentowanych na targowych stoiskach to gwarancja oferty, która wpasuje się we wszystkie gusta. Od popularnych, wręcz masowych gadżetów, przez bardziej wysublimowane upominki, aż po topowe, ekskluzywne brandy z najwyższej półki. 

- Targi PSP to fantastyczne miejsce do spotkań z dostawcą. Tylko tutaj byliśmy skupieni na tym, co dla nas najważniejsze, czyli na spokojnej rozmowie i poznaniu oferty. Nie obijałem się o kolegów i koleżanki, nie potykałem się o walizki innych, nie czułem na karku oddechu osób stojących obok w oczekiwaniu na otrzymanie katalogu. Do mnie katalogi dotarły już dwa dni po powrocie z targów. Niczego nie dźwigałem. No może filiżankę z kawą i ciasteczkiem. Życzyłbym sobie, ażeby każde spotkania targowe tak wyglądały. Może brakowało trochę dostawców, może jeszcze nie doceniają komfortu, w jakim mieliby okazję pracować… Mam nadzieję, że to się zmieni - mówi Paweł Młocek, Managing Director w PRETIUM s.c. 

Monika Pierzchanowska z Amfetamina Promo zaznacza, że to już kolejny rok, kiedy obowiązkowo odwiedza wystawę PSP. - W moim mniemaniu słowo Wystawa bardziej opisuje to wydarzenie niż targi. Kameralna atmosfera, tylko sprawdzeni producenci i importerzy oraz  niezwykła gościnność organizatora powoduje, że Chce Się Tu Być. Nie lubię tracić czasu, więc ominęłam hektary hal, w których 3/4 wystawców mnie nie interesuje i wybrałam elitarną galerię, gdzie znalazłam skondensowaną wiedzę na temat aktualnie panujących trendów i nowości na rynku upominków biznesowych. PSP to dla mnie idealne miejsce i czas na spotkanie z zaprzyjaźnionymi dostawcami i możliwość nawiązania współpracy z potencjalnymi. Nie utknęłam w dzikiej kolejce przy rejestracji i nie musiałam walczyć o uwagę, a to wszystko spowodowało że czułam się wyjątkowo, tak jak powinien czuć się klient. Stawiam na PSP i mam nadzieję że w przyszłym roku pojawi się na nim jeszcze więcej dobrych wystawców, którzy zechcą swoje produkty i usługi zaprezentować w adekwatnej do wartości ich marki Galerii, a nie w zwykłym dyskoncie - mówi Monika Pierzchanowska.

W podobnym tonie wypowiada się także Natalia Staniak z agencji gratisownia.pl. - Drugi raz mieliśmy okazję uczestniczyć w spotkaniach PSP. Organizacja nie uległa zmianie od poprzedniej edycji, co oczywiście jest pochwałą dla organizatorów. Kameralne spotkania z dostawcami to coś, co zdecydowanie odróżnia ten rodzaj spotkań od globalnych targów i daje poczucie komfortu. Można spokojnie dopytać o wszystko, nawiązać nie tylko kontakt, ale rzeczywistą znajomość, która przekłada się na pozytywne relacje biznesowe. Czuliśmy się zaopiekowani zarówno przez organizatorów, jak też samych wystawców, co pokazuje, że tego rodzaju spotkania są warte uczestnictwa. Zależało nam na tym, aby poznać ludzi z którymi na co dzień jesteśmy po dwóch stronach wirtualnej rzeczywistości, a PSP to umożliwia. Otrzymaliśmy nie tylko wysokiej jakości próbniki, ale przede wszystkim mieliśmy okazję zweryfikować to, jakie osoby stoją za sukcesem poszczególnych firm - dobre doświadczenie. Polecamy PSP jako miejsce do wymiany nie tylko branżowych doświadczeń, ale przede wszystkim ludzkich spostrzeżeń. Do zobaczenia za rok - mówi Natalia Staniak z agencji gratisownia.pl.

Co istotne, wydarzenie ma międzynarodowy charakter. Na spotkania z dostawcami podczas PSP przyjechały Agencje i Firmy zamawiające gadżety oraz tekstylia reklamowe z wielu państw m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Belgii, Białorusi, Finlandii, Włoch, Szwecji, Anglii, Słowenii, Niemiec, Rosji, Rumunii, Gruzji oraz Mołdawii.

Promo Show Professional odbyło się 11-12 lutego 2020 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum.

Pełna relacja zdjęciowa dostępna jest TUTAJ.

www.psp2020.pl 

KL

Dodane tagi