ARTYKUŁ

To będzie dobry rok! Mimo wszystko. | Paweł Bladowski, Reklama4YOU

To będzie dobry rok! Mimo wszystko. | Paweł Bladowski, Reklama4YOU

O kompleksowej ofercie reklamowej – od segmentu druku, przez kreację, na szeroko zakrojonych działaniach marketingu online kończąc, oraz o planach i zmianach – m. in. przeprowadzce do nowej siedziby i inauguracji trzech nowych Brandów mówi Paweł Bladowski, CEO Reklama4YOU i założyciel R4Y group.

Na rynku reklamowym działacie wielotorowo. Macie dział kreacji, reklamy zewnętrznej, oklejania pojazdów, a także segment upominków i poligrafii. Jak opisałbyś Waszą ofertę?

Nasza oferta oraz możliwości wytwórcze dopasowane są do potrzeb klientów rynku lokalnego oraz ogólnokrajowego. Działamy również w obszarze szeroko pojętej reklamy internetowej, na którą mamy coraz więcej zleceń. Mam tutaj ma myśli również tworzenie stron internetowych, działania w mediach społecznościowych i kampanie Google Ads. Realizujemy skuteczne kampanie Adwords i chociaż w tej dziedzinie coraz popularniejsza jest automatyzacja działań, my nie rezygnujemy z pracy doświadczonych ekspertów SEM, dzięki czemu możemy brać pod uwagę także indywidualne wymagania klienta czy sezonowe trendy, dzięki czemu marka nie przestaje być widoczna dla potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Dodatkowo, ten rok będzie dla nas naprawdę przełomowy, już w czerwcu otwieramy nową siedzibę firmy, dzięki której będziemy mogli zrealizować kolejny etap rozwoju naszej strategii jakim jest inauguracja trzech nowych brandów, które do tej pory kiełkowały, ale z wielu przyczyn nie mogły zakwitnąć w pełni.

Jakie będą to marki? Do kogo kierujecie swoje usługi?

Odpowiem najpierw na drugą część pytania. Obecnie swoje usługi kierujemy głównie do firm małych i średnich które obsługujemy kompleksowo od A do Z, można powiedzieć że często jesteśmy dla nich zewnętrznym działem marketingu. Mamy też w swoim portfolio kilku klientów dużych, korporacyjnych, dla których wykonujemy kreację produktów. Tzw. „duzi” także często korzystają z naszego wsparcia z zakresu reklam zewnętrznych oraz organizacji eventów przygodowych. Wracając do pierwszego pytania: doświadczenie i umiejętności zdobyte dzięki kilkunastoletniej pracy zaowocowały wyodrębnieniem trzech nowych rozszerzonych segmentów oferty, a co za tym idzie marek.

Pierwsza z nich to Wrapman - marka specjalizująca się w oklejaniu aut (oklejanie reklamowe, zmiana koloru, przyciemnianie szyb itp.). Druga to Adventure Events - marka specjalizująca się w organizacji eventów przygodowych na terenie Kaszub i nie tylko. Trzecia marka - LogoStar - dzięki nowym mocom produkcyjnym, będziemy chcieli zaatakować również rynek zachodni, prezentując kilka standaryzowanych produktów, opisując bardziej szczegółowo technologię i możliwości produkcyjne: głównie chodzi o litery 3Dled, pylony, kasetony i inne produkty z zakresu reklam zewnętrznych.

Wspomniał Pan o eventach. W Waszej ofercie znajdziemy także propozycję, która jest wypadkową Waszej pasji – rejsy oraz motocykle. Proszę przybliżyć ten projekt.

Żagle, motocykle enduro i kajaki to moje pasje życiowe. Zaraziłem nimi moich pracowników, znajomych i przyjaciół, stąd wziął się pomysł na biznes. Jedna z wyżej opisanych marek, dokładnie Adventure Events, będzie oferować pełne adrenaliny (ale nie tylko) wydarzenia. Tę ofertę chcielibyśmy skierować głównie do klientów korporacyjnych. Będziemy organizować imprezy integracyjne, jednodniowe eventy i dłuższe wyjazdy firmowe.

Proponujemy rejsy luksusowym jachtem, spływy kajakowe, offroadowe rajdy samochodami terenowymi, motocykle enduro, piesze rajdy, pikniki, zwiedzanie Kaszub i wiele innych atrakcji. Jeśli klient sobie życzy, możemy to także połączyć z organizacją konferencji czy szkolenia. Pomożemy z noclegiem, znalezieniem odpowiedniej sali, zapleczem gastronomicznym. Zajmujemy się wszystkim kompleksowo od A do Z.

Temat numeru to EKO-marketing. A z tym macie wiele wspólnego. Angażujecie się w działania CSRowe w lokalnej społeczności, działania w ramach gdańskiej Uchwały Krajobrazowej czy usuwacie z przestrzeni miejskiej stare bannery reklamowe?

Tak, w ramach naszych działań CSR daliśmy sobie zadanie raz w miesiącu usuwać zniszczone reklamy, wyblakłe bannery czy stare, skorodowane konstrukcje. Stare bannery reklamowe służą nam potem jako mata zabezpieczająca na podłogę do aut dostawczych. Śmialiśmy się ostatnio, że w maju znowu będzie okazja do przeprowadzenia takiej akcji, ze względu na wybory prezydenckie.

Zdolni Tworzą - to Wasze hasło. Co się kryje za tymi słowami? Co chcecie przekazać?

Reklamie4You przyświeca hasło „zdolni tworzą”, bo jej siłę stanowią pracownicy – zespół zgrany, pogodny i zawsze głodny wyzwań. Ten rok będzie przełomowy dla naszego rozwoju, w maju przeprowadzamy się do nowej siedziby, w maju także rusza sezon żeglarski, w planie mamy już kilka rejsów, w tym jeden firmowy, na wyspę Bornholm.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko

Wywiad ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.

 

Dodane tagi