ARTYKUŁ

Nagrodzono najlepszych specjalistów i firmy z branży Contact Center

9 czerwca odbyła się XII gala konkursów Contact Center (Złota Słuchawka i Telemarketer Roku), największego wydarzenia branży CC organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Uroczysta gala wręczenia nagród przebiegała w tym roku w formie online za pomocą platformy Facebook. Galę poprowadził Marcin Sosnowski Dyrektor Obszaru CC w SMB i Adam Pluciński, przewodniczący Jury, CEO w Circinus Training Center. Jury przyznało w tym roku nagrody i wyróżnienia w 6 kategoriach Złotej Słuchawki oraz 5 kategoriach Telemarketera Roku, przyznano także nagrody specjalne w tym Grand Prix Telemarketera Roku.

Gala konkursów CC to największe święto branży CC. Dwugodzinne wydarzenie zgromadziło ponad 300 osób, które aktywnie uczestniczyły w uroczystości. Dzięki zaaranżowanym przez SMB wirtualnym pokojom, z którymi łączyli się organizatorzy  podczas realizacji, można było zobaczyć jak świętują zwycięskie zespoły. Galę urozmaicił quiz poprowadzony przez Pawła Krzywickiego z Pracowni Gier Szkoleniowych.

Zwycięzcy w kategoriach:

Złota Słuchawka

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct

Wyróżnienie: Zespół Statusu Szkody i Świadczenia Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, PZU

Wyróżnienie: "Jestem z papieru" Zespół Telesprzedaży Publikacji Papierowych, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Szkoleń i Rozwoju II, Alior Bank

Wyróżnienie: Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct

Kategoria Najlepszy Team Leader

Złota Słuchawka: Jerzy Szajnar, Orange Polska

Wyróżnienie: Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Złota Słuchawka: Brak

Wyróżnienie: #Śniadanie Mistrzów, Bank Millennium

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Złota Słuchawka: Innogy, za projekt Strefa Silver Innogy

Wyróżnienie: Bank Millennium, za projekt Crisis Team

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Złota Słuchawka: Voice Contact Center, za projekt ECE "eTOR electronic TURNOVER Reporting"

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

Nagroda główna: Pekao Direct

Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność contact center

Nagroda główna: Orange Polska, za projekt Max-IVR i droga do Doradzców Organizacja pracy Call Center

Wyróżnienie: Pragmatists, za projekt Talkie.ai

Nagroda specjalna Contact center w marketingu zintegrowanym

Nagroda główna: Voice Contact Center, za projekt Biuro Obsługi Klienta Volvo

Telemarketer Roku

Kategoria Obsługa klienta

Telemarketer Roku: Agnieszka Kostrzewska, PZU

Wyróżnienie: Agnieszka Kieszek, DHL Parcel Polska

Kategoria Helpdesk 

Telemarketer Roku: Maria Pacek, Alior Bank

Wyróżnienie: Przemysław Cieszyński, Alior Bank

Kategoria Sprzedaż outbound

Telemarketer Roku: Mateusz Woźniak, Alior Bank

Kategoria Windykacja

Telemarketer Roku: Anna Stankowska, PKO BP

Wyróżnienie: Marek Makowski, BEST

Wyróżnienie: Marta Żukowska, BEST

Kategoria Czat obsługowy

Telemarketer Roku: Emilia Bartkowska, Bank Millennium

Nagroda Specjalna „Customer Experience”

Nagroda główna: Marzena Drewnowska, mBank

Grand Prix Telemarketera Roku 2020

4Life Direct

- Tegoroczne konkursy były dla nas ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. W obradach jury Telemarketera Roku uczestniczyło 35 jurorów oraz 17 Złotej Słuchawki. Wszystkie spotkania odbywały się w trybie zdalnym. Ze względu na liczbę zgłoszonych prac i zaangażowanych w ocenę osób, poświęciliśmy łącznie kilkaset godzin na oceny indywidulane i obrady w formie on-line – wyjaśnia Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i dodaje: –Naszymcelem było wybranie najlepszych zgłoszeń, określenie najwyższych standardów prowadzenia rozmów oraz zarządzania jednostkami CC. Dzięki tej pracy powstał wysokiej jakości wkład merytoryczny do dalszych prac Rady ds. Rynku CC przy PSM SMB. Jednostki CC to nowoczesne, profesjonalnie zarządzane, miejsca pracy, które wnoszą wymierny wkład w budowę wartości marki, co w obecnej sytuacji związanej z izolacją, okazało się szczególnie ważne.

W trakcie gali odbył się quiz, w którym zwycięzcy otrzymali bilety na przyszłoroczną galę konkursów CC. Dzięki pytaniom zadanym w quizie branża zadecydowała o tym, że: oficjalnym kolorem branży powinien zostać złoty, nazwa konkursu Telemarketer Roku pozostaje bez zmian. Dowiedzieliśmy się też, że jako najtrudniejszą spośród czterech (sprzedaż, obsługa klienta, help desk, windykacja),  uczestnicy oceniają pracę wykonywaną przez pracowników windykacji, 53% pracowników CC zgromadzonych na gali pracuje obecnie wyłącznie zdalnie ( 28% w trybie mieszanym, 19% stacjonarnie w biurze), ruch w CC to ok 50% połączenia klienta z CC i ok 50% połączenia CC z klientem.

Gala przygotowana została we współpracy z Digital Knowledge Village, a partnerami byli: Kontel, Poly, Alfavox, Deviniti, Freshworks, Cludo Contact Center, Pracownia Gier Szkoleniowych, Atmoscope, Trampoline Company Powered by Thalento, Efektum, Unique One, Core law Grzybowski & Pilc, Circinus Training Center, Wedo, ZPF Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, CCNEWS, Na Słuchawkach, Outsourcing Portal,  Outsourcing&More, Biuletyn Obsługi Klienta.

 KL

Dodane tagi