ARTYKUŁ

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.

Spot osadzony jest w realiach pandemicznej rzeczywistości, ukazując związane z tym wyzwania. Marcin Dorociński nie tylko wciela się we wszystkie role w spocie, ale też rapuje o naszych tęsknotach za normalnością, prezentując możliwości, jakie dają mobilne płatności – BLIK i przelew natychmiastowy w codzienności zdominowanej przez koronawirusa.

- Pandemia głęboko wpłynęła na życie nas wszystkich. Wspieramy naszych klientów, nie tylko poprzez umożliwianie dostępu do bezpiecznych i wygodnych rozwiązań, jak zdalne bankowanie, płatności bezgotówkowe czy realne ulgi w spłacie zobowiązań, ale też włączając się w walkę z pandemią koronawirusa, tak byśmy jak najszybciej mogli wrócić do normalności. Dlatego razem z naszymi klientami do tej pory przekazaliśmy szpitalom ponad 5 mln złotych na zakup niezbędnego sprzętu – komentuje Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska.

Działania reklamowe obejmują m. in. telewizję oraz Internet. Spoty emitowane będą w telewizji od 1 lipca oraz na serwisach VOD. Towarzyszyć im będą działania content marketing i social media oraz promocje w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny wykorzystania Marcina Dorocińskiego w komunikacji marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem najnowszej reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Jednocześnie Marcin Dorociński jest twarzą i głosem kampanii usług dla małych i średnich firm – zdalne otwieranie firmy w bankowości internetowej z Kontem Firmowym Godnym Polecenia. Kampania opiera się na haśle przewodnim: Gdybym był Tobą, założyłbym firmę w Santander Internet. Działania obejmują spoty radiowe w RMF FM z Klasą (RMF FM + RMF Classic); Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio i TOK FM oraz MUZO.FM i ANTYRADIO. Bank przygotował także działania w oddziałach banku oraz w Internecie.

KL

Dodane tagi