ARTYKUŁ

Gadżety w służbie marketingu relacji

Istotnym elementem marketingu relacji jest tzw. Customer Experience Management (CXM) – czyli ogólne doświadczenie Klienta. Doświadczenie, które w połączeniu z wiedzą i znajomością rynku dostawcy gadżetów i upominków reklamowych pozwala wybrać produkty pomagające budować relacje.

Na rynku dostępne są tysiące promocyjnych upominków. - Pracując z nimi na co dzień, jesteśmy w stanie podzielić się naszą wiedzą na ich temat. Możemy zaproponować takie produkty, które wypłyną na postrzeganie marki klienta. Staramy się tak dobierać produkty, aby korespondowały z wartościami firmy, budziły pozytywne skojarzenia, wpisywały się w strategię marki. Firma chce być postrzegana jako ekologiczna, zaproponujemy dla niej gifty eco, będzie chciała kojarzyć się z nowoczesnością i technologią – wybierzemy przedmioty new tech – mówi Klaudyna Nowakowska, Marketing Manager z Fabryka Magika.

I tak, jeżeli firmie zależy, aby spojrzano na nią jako na niezawodną i zawsze gotową do pracy, a jednocześnie budującą pozytywne skojarzenia może zamówić tzw. „BUDDY CABEL1 - Zawsze przy Tobie”. To technologiczny gadżet, który za pomocą złączy naładuje urządzenia, którymi posługujemy się na co dzień. Zawsze z klientem, dobrze zaprojektowany, będzie budził pozytywne skojarzenia. „Gdziekolwiek zmierzasz – zabierz nas ze sobą”.

Jednak, jeżeli firma woli klasyczne rozwiązania, dobrym pomysłem są notesy Filofax2. Filofax to nie po prostu kolejny notes. Można go spersonalizować na swoje potrzeby – wybrać wzór, dopasować layout, usunąć lub dodać wymagane obszary. We wszystkich kolekcjach istnieje możliwość wymiany położenia oraz ponownego uzupełnienia stron i akcesoriów. Ten notes będzie wiernym zapisem relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Relacje to także zaufanie. Można to podkreślić projektując zestaw dwóch kubków BLACK&WHITE3, idealnie dopasowanych do siebie, z krawędzią w kształcie twarzy. Kubek biały wykonany ze szlachetnej porcelany Royal White, kubek czarny z ceramiki. Indywidualny wzór zawierać będzie przekaz o wzajemnej kompatybilności, po prostu „Pasujemy do siebie”.

W podobnym klimacie użyty może zostać zestaw STEP´N PEP4 - „Są dla siebie stworzeni”. Tańcząca solniczka i pieprzniczka przyprawiają o uśmiech i przykuwają wzrok. Zestaw idealny by podkreślić partnerstwo, współpracę, fuzję firm, porozumienie czy po prostu dobrą zabawę. Kuchnia to miejsce, w którym spędzamy drugą część dnia po pracy (w pracy również). Kroimy, smarujemy, przekładamy, gotujemy, rozmawiamy. Kojarzy nam się z domowym ciepłem, zrozumieniem, swobodą. Jest to rozwiązanie dla każdej branży bez wyjątku.

A skoro jesteśmy w kuchni i przy jedzeniu. Można pójść krok dalej, tym razem wedle dewizy „Przez żołądek do serca”. A tak poważniej – to połączenie trendu fit i eco, wciąż znacząco obecnych w branży reklamowej. Tutaj sprawdzi się linia specjalnych batonów flatpack oraz adpack. Batony orkiszowe5 wypiekane bez tłuszczy trans, z najlepszych składników naturalnych, bez spulchniaczy, polepszaczy i środków konserwujących. Są bogate w pełnowartościowe składniki odżywcze dodając energię i witalność. Mówią „Dbamy o Wasze zdrowie”. Ale też – o Waszą reklamę. Baton flatpack znajduje się w opakowaniu foliowym transparentnym typu flow-pack z blankietem reklamowym. Baton adpack – biały kartonik + folia błyszcząca lub KARTON EKO-KRAFT, nadruk na opakowaniu: CMYK.

Podobnie zastosować można produkt Nature karafka6, idealna dla firm dbających o środowisko, które chcą w świadomości Klientów i partnerów zaistnieć jako marka eko. Karafka wykonana jest ze szkła, posiada oryginalny dębowy korek w kształcie kuli. W zależności od okazji może być wypełniona wodą lub winem. Wielokrotnego użytku, elegancka w formie, może być indywidualnie oznaczona na powierzchni szklanej lub wygrawerowana na korku. Taka grafika pozwala na przekaz reklamowy szyty na miarę firmy.

- Od początku istnienia firmy najważniejsze dla nas były relacje, co znajduje swoje odzwierciedlenie w naszym haśle: „Fabryka Magika – budujemy Twoje relacje”. A co lepiej buduje relacje, jeżeli nie dawanie? Dzięki dostarczanym materiałom reklamowym możemy budować relacje, tworzyć skojarzenia i pozytywne emocje. Pozwalamy, aby zostali zapamiętani, tak by kontrahenci chcieli do nich wrócić przy kolejnej okazji – reasumuje przedstawicielka Fabryki Magika.

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.

Dodane tagi