ARTYKUŁ

Głód powrotu do normalności | Marcin Jędrzejczyk, Maxim Ceramics

My jak i nasi klienci, którymi są agencje reklamowe w Polsce i zagranicą czujemy duży głód powrotu do normalności. Po kilku miesiącach odczuwalnego przestoju zauważamy wzmożone zainteresowanie naszymi produktami, a także tematami szkoleniowymi. Co jest bardzo dobrym prognostykiem na najbliższe miesiące.

W Maxim Ceramics bardzo duży nacisk kładziemy na szkolenie i edukację naszych klientów. Ceramika reklamowa kryje w sobie wiele tajemnic, dostępnych jest dużo możliwych technik znakowania, techniki można łączyć między sobą. Wiedzę o tym przekazujemy podczas naszego autorskiego szkolenia SMARTclub Academy.

SMARTclub Academy to seria intensywnych wykładów oraz zajęć praktycznych. Podczas takiego szkolenia nasi pracownicy przedstawiają wszystkie dostępne metody nadruku na kubkach i filiżankach reklamowych. Omawiane są ich zalety oraz ograniczenia. Wiedza pozyskana podczas tych warsztatów pozwala naszym agencjom zapewnić klientom jeszcze wyższy poziom obsługi.

 

Takie szkolenia odbywały się cyklicznie, niestety okres pandemii zmusił nas do wstrzymania realizacji tego projektu. Jednak od jakiegoś czasu mieliśmy sygnały, że takie szkolenia są potrzebne, agencje wyrażały zainteresowanie naszymi szkoleniami. Owocem tego było szkolenie, które odbyło się 2 października, kolejne odbędzie się 16 października i obecnie jest już prawie komplet uczestników.

Pomimo gorącego okresu będziemy planować kolejne edycje. Dla klientów z zagranicy organizujemy szkolenia online, które także cieszą się dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że jest to prognostyk szybkiego powrotu do normalnej działalności, czego sobie i wszystkim życzymy.

Marcin Jędrzejczyk, Maxim Ceramics 

Dodane tagi