ARTYKUŁ

Znamy zwycięzców Effie Awards 2020

Jury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie reklamowe. Wręczono 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych.

- Obrady jury Effie Awards 2020 r. prowadzone były w formule hybrydowej – zarówno w ograniczonych liczebnie grupach, jak i online – co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 wybitnych ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe – powiedział Tomasz Suchański przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:
• Żabka - Mały Wielki Sklep – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD,
• EKO Petycje – ING Bank Śląski, Brain, GONG, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub,
• Przejdźmy na TY – Tyskie, GONG, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA,
• Mak? Mnie to pasuje! – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa,
• To, co ważne – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.

Wśród nagrodzonych złotem znalazła się, także kampania zgłoszona w nowej kategorii React
& Sustain (w tej kategorii nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe, lub poza biznesowe).

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli:
• wśród agencji – DDB Warszawa,
• spośród agencji mediowych – Wavemaker,
• jako firma – McDonald’s
Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są TUTAJ.

- Duże zainteresowanie tegoroczną edycją Effie Awards to bardzo dobry znak dla branży. Zaangażowanie marketerów i agencji w przygotowywanie wysokiej jakości zgłoszeń w tym trudnym dla biznesu roku, to dowód na to, że sektor komunikacji marketingowej aktywnie odpiera wyzwania covidowe. Dla SAR tegoroczne obrady także nie były proste, nie raz wymagały niestandardowych rozwiązań. Mamy jednak poczucie, że jako organizacja weszliśmy na nowy poziom realizacji wydarzeń i tworzenia ciekawych doświadczeń dla ich uczestników – podsumował Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 

AS

Dodane tagi