Marketing MIX Pierwsza w Polsce

Pierwsza w Polsce

42
0

NEC Display Solutions 16 września br. był organizatorem pierwszej w Polsce konferencji podejmującej tematykę Digital Signage. W trakcie spotkania przedstawiono nowoczesne rozwiązania reklamowe i informacyjne oraz case studies z wdrożeń DS na polskim rynku. Konferencja „Digital Signage – Nowoczesna Komunikacja” odbyła się w warszawskim hotelu „Boss”, wzięło w niej udział ponad 120 osób.

Digital Signage to nowoczesny sposób komunikacji z klientem, odbywającej się za pośrednictwem centralnie i zdalnie zarządzanej sieci cyfrowych ekranów, takich jak monitory LCD, monitory plazmowe, czy projektory. Dzięki nim można skutecznie rozpowszechniać treści promocyjne, informacyjne lub rozrywkowe, zarówno w punktach sprzedaży, jaki i miejscach użyteczności publicznej. Niewątpliwymi zaletami DS jest wysoka skuteczność przekazu, możliwość szybkiej aktualizacji treści, a także atrakcyjny sposób prezentowania informacji. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, iż system Digital Signage umożliwia szybką komunikację z wieloma odbiorcami jednocześnie.

W konferencji zorganizowanej przez NEC Display Solutions wzięło udział ponad 120 przedstawicieli firm z różnych sektorów, którzy uczestniczyli w sesjach tematycznych i warsztatach. NEC Display Solutions, jako lider Digital Signage zarówno na rynku światowym, jak i polskim, przedstawił panujące obecnie trendy w tym sektorze oraz najnowsze wdrożenia i pomysły marketingowe oparte o własne produkty. Organizator zaprezentował między innymi wielkoformatowe monitory LCD NEC od 32” do 65”, demonstrowane w orientacji pionowej i poziomej oraz jako ściany wielomonitorowe. Zainteresowanie uczestników wzbudził również projektor NEC WT610 o ultra krótkim dystansie projekcji, który wyświetlając obraz o wielkości 40” z zaledwie 6 cm, idealnie nadaje się do systemów DS na wystawach sklepowych.

Konferencję uzupełniły dwa bardzo interesujące przykłady wdrożeń systemów DS w Polsce: pierwszy w Banku Zachodnim WBK, drugi w sieci sklepów E. Leclerc. Wynika z nich, iż odpowiedź na pytanie: Czy w Polsce jest już czas na systemy DS? powinna brzmieć: „Dlaczego dopiero teraz?”.

Spotkanie zakończono warsztatami, w trakcie których uczestnicy mogli zapoznać się z m. in. z procesem tworzenia treści reklamowych dla nowoczesnych nośników, jakimi są monitory LCD i projektory. W trakcie części praktycznej miała również miejsce prezentacja systemu Digital Signage, opartego o panele dotykowe oraz systemu iCapture, rozpoznającego płeć i wiek osób znajdujących się przed ekranem.

Patronem Medialnym konferencji był magazyn OUTDOOR MEDIA oraz targi PROMO EXPO 2009.
Więcej w październikowym numerze OUTDOOR MEDIA.

www.nec-display-solutions.pl