Marketing MIX Pakiety łączone w ramach Agory

Pakiety łączone w ramach Agory

27
0

Należące do Agory dziennik „Metro” oraz firma outdoorowa AMS oferują dwa wspólne pakiety reklamowe – MetroCity tv oraz „Studencki październik”.
Pierwszy łączy reklamy w dzienniku „Metro” i spoty emitowane na ekranach CityInfo tv w wagonach warszawskiego metra. Klienci mogą wybrać pakiet dzienny, weekendowy oraz tygodniowy, w zależności od czasu trwania kampanii i dni emisji reklam.
Drugi umożliwia dotarcie do studentów w 10 aglomeracjach akademickich. Obejmuje reklamy w „Metrze Studenckim” (dystrybuowane w pobliżu uczelni wyższych, akademików i pubów studenckich) oraz kampanię na citylightach AMS rozmieszczonych w miejscach uczęszczanych przez studentów.
Dziennik „Metro” oferuje także pakiety wspólnie z innymi mediami Agory, jak np. pakiet z „Gazetą Wyborczą” czy udostępniony w lipcu pakiet Metro-Net.fm, łączący reklamy w „Metrze”, stacjach radiowych Agory i serwisach internetowych Gazeta.pl.