Marketing MIX Pattex ruszył z szeroką kampanią

Pattex ruszył z szeroką kampanią

41
0

Grupa 3 od kilku miesięcy odpowiedzialna jest za obsługę BTL-ową marki Pattex. Do ostatnio powierzonych agencji zadań należało przygotowanie materiałów promocyjnych dla konkursu konsumenckiego Klej i Wygraj! Oprócz materiałów POS i stoiska promocyjnego, Grupa 3 odpowiadała za kreacje billboardów, reklamy prasowej i bannerów internetowych. Agencja przygotowała również nagrody w promocji oraz gadżety dla sprzedawców.

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić dowolny produkt marki Pattex, użyć go do naprawy lub dekoracji i sfotografować efekt swojej pracy. Następnie umieścić zdjęcie na stronie konkursowej, gdzie ocenią je internauci. Co miesiąc do wygrania jest 2 x 10 000 zł dla autorów najpopularniejszych prac oraz 50 sportowych plecaków i 500 unikalnych koszulek dla osób, które umieszczą prace na stronie jako pierwsze. Konkurs trwa od 1 sierpnia do 31 października 2011 r.