Trade marketing Johnnie Walker Red Label zmienia design swoich opakowań

Johnnie Walker Red Label zmienia design swoich opakowań

29
0

Wyższa, szersza i jeszcze bardziej elegancka – tak prezentuje się nowa butelka whisky Johnnie Walker Red Label.  Po raz pierwszy od 9 lat kultowa marka zmienia design swoich opakowań.

Historia butelki kultowej marki Johnnie Walker sięga 1860 roku, kiedy to Alexander Walker, syn Johna, stworzył pierwszą kwadratową butelkę whisky. Dzięki jej kształtowi chciał ograniczyć stłuczenia podczas transportu morskiego oraz zwiększyć ilość butelek wchodzących do jednej skrzynki. Dodatkowo, przekręcił etykietę o 24 stopnie, aby powiększyć litery i poprawić widoczność nazwy marki. Tak powstała legendarna butelka, która dziś jest rozpoznawalna przez miłośników whisky na całym świecie.

Zmiany, które wprowadzono w wyglądzie butelki i etykiety, mają nadać im bardziej nowoczesny i elegancki wygląd. Nowa butelka ma szerszy front niż poprzednia, jest również od niej wyższa. Dzięki tym zabiegom Johnnie Walker Red Label  jest bardziej widoczny na sklepowej półce. Brzegi butelki są ścięte, co sprawia, że jest bardziej elegancka i męska. Zmieniła się również etykieta: czcionka i wykończenie są bardziej nowoczesne. Na butelce lepiej wyeksponowane zostały nagrody, którymi została uhonorowana jej zawartość. U dołu natomiast wyeksponowano podpis John Walker & Sons, który gwarantuje autentyczność wytwarzania i smaku kultowego alkoholu. Zmiany nie ominęły również kroczącego dżentelmena – ponadczasowego znaku graficznego marki, który jest wyrazem jej pionierskiego ducha. Na nowej butelce jego sylwetka jest lepiej widoczna dzięki uproszczeniu rysunku.

W sklepach dostępne będą również nowe zestawy prezentowe Johnnie Walker Red Label, nawiązujące swoim wyglądem do estetyki butelki. W pierwszym zestawie do butelki whisky 70 cl. dołączone są dwie szklanki, w drugim – ozdobna puszka. Oba zestawy są idealnym pomysłem na prezent świąteczny.