Trade marketing Nowa marka na polskim rynku internetowym: Web-to-print.pl

Nowa marka na polskim rynku internetowym: Web-to-print.pl

46
0

Na polskim rynku internetowym pojawiła się nowa marka Web-to-print.pl, sygnująca swoim logiem produkcję cyfrową realizowaną przez drukarnię z wieloletnim doświadczeniem i świetnym zapleczem sprzętowym.

– Odnieść sukces w e-biznesie w dzisiejszych czasach jest bardzo trudno. Ogromna konkurencja w Internecie jest nieporównywalna z lokalnymi rynkami. Posiadanie zaplecza organizacyjnego  i maszynowego to za mało. Liczy się jakość produktu, jego dostępność czyli terminy realizacji, no i oczywiście ceny. Na aktualnym rynku B2C w Polsce, cena jest nadal jednym z najważniejszych wykładników sprzedawalności produktu – mówi Marek Czekaj z drukarni Web-to-print.pl – Web-to-print.pl już spełniła wszystkie te warunki i pnie się po szczeblach popularności wśród swoich klientów i nie tylko. Nie odstępując na krok aktualnym trendom ekologicznym przygotowując się na wejście na rynki zachodnie, na których funkcjonują dużo ostrzejsze przepisy odnośnie ekologii – reasumuje Marek Czekaj.

Więcej informacji na stronie drukarni internetowej.