Trade marketing Kampania marketingowa 360° Pepsi Funball

Kampania marketingowa 360° Pepsi Funball

0

21 kwietnia br. oficjalnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa Pepsi Funball. Działania w ramach kampanii 360°, których główną twarzą jest światowa gwiazda futbolu Leo Messi, będą prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale) oraz promocje.

Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast strategię działań marketingowych w Internecie przygotowało Digital One. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, a za działania public relations odpowiada Questia.
Weekendowa zabawa na freestyle’u z Pepsi Funball.

Polacy kochają piłkę i z chęcią oglądają różne rozgrywki sportowe, ale uwielbiają także się bawić. Piłka w połączeniu z Pepsi daje Funball, czyli temat przewodni eventów teasingowych, które od 29 marca br. są organizowane w największych polskich miastach. Podczas nich wszyscy są zachęcani do spontanicznej zabawy z wielką piłką, „zośkami”, piłkami do skakania i klasycznymi piłkami do gry. Eventom towarzyszy energetyzująca muzyka oraz orzeźwiająca Pepsi. Za organizację imprez odpowiada agencja Ewesa.

Od 21 kwietnia br. w ramach telewizyjnej kampanii reklamowej emitowany jest 20-sekundowy spot reklamowy z udziałem Leo Messiego, zawodnika FC Barcelona, w ostatnim czasie okrzykniętego „geniuszem futbolu”. W reklamie niezrównany piłkarz oraz młodzi, aktywni ludzie bawią się puszkami Pepsi, podbijając je nogami nie gorzej niż zawodowi freestyle’owcy!

– Najważniejszym motywem wykorzystywanym w kampanii marketingowej 360° Pepsi Funball jest zabawa piłką, jednak nie w formie siedzenia przed telewizorem i przyglądania się grze innych. Pepsi Funball to przede wszystkim FUN, czyli mieszanka aktywności, spontaniczności, kreatywności oraz pozytywnej energii, którą chcemy podkreślać w naszych wszystkich działaniach marketingowych – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.  

Z okazji tegorocznej globalnej kampanii promocyjnej Pepsi „The Art of Football” na półkach sklepowych pojawi się także limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkami 6 światowej sławy gwiazd futbolu – Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza oraz Jacka Wilshere’a w sam raz dla wszystkich fanów piłki nożnej.