NEWS

Outdoorowa kampania SHELL na nośnikach Jet Line

Na nośnikach Motorway 12x4 m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się wielkoformatowa kampania promująca ofertę deli2go.

Przekąski deli2go to część oferty gastronomicznej, dostępnej w ponad 300 stacjach SHELL w Polsce.  Rozpoczęta właśnie kampania outdoorowa towarzyszy specjalnie przygotowanej akcji promocyjnej.  

- Deli2go to produkt adresowany do użytkowników dróg, kampania adresowana jest do podróżujących samochodami po Polsce, a więc wybór tablic przy trasach jest najlepszą decyzją. Zarekomendowaliśmy nośniki z naszej sieci w Polsce znajdujące się w maksymalnie najbliższej odległości od stacji SHELL, w których trwa promocja deli2go - mówi Ania Żegocka, odpowiadająca za koordynację kampanii w Jet Line.  

Do kampanii zostały wybrane nośniki zlokalizowane m.in. w Tczewie, Legnicy, Szczecinie czy Łodzi. Promocja i kampania outdoorowa trwa do końca czerwca, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.