NEWS

Janowicz w reklamie UNIQA

Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie.

Główna myśl kampanii brzmi „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Przekonuje do niej tenisista Jerzy Janowicz, który od 2014 r. jest twarzą marki UNIQA w Polsce.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Obejmie Internet, telewizję i outdoor. - To nasza pierwsza kampania od wielu lat i ważny dla nas moment. Ruszamy z kampanią 17 listopada 2014 r. Potrwa ona aż do końca lutego 2015 r. W pierwszym etapie startujemy z kampanią w Internecie. Z początkiem nowego roku będzie można zobaczyć nasz spot reklamowy w telewizji – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Marketingu i PR w UNIQA.

W doborze mediów UNIQA wspierana jest przez dom mediowy Mindshare. - Kampania UNIQA ma charakter wizerunkowy, dlatego staraliśmy się dobrać media nie tylko najlepiej dopasowane do naszej grupy celowej, ale zarazem takie, które podkreślą wartości marki. Z racji bogatej oferty produktowej UNIQA postawiliśmy na szeroki dobór mediów, skupiając się m.in. na telewizji, VOD, kampanii online czy wsparciu w przestrzeni miejskiej– mówi Maciej Świątek, dyrektor zespołu klienckiego Mindshare. - Chcemy dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów, mocno zaznaczając, że UNIQA to dobry i sprawdzony wybór – dodaje.

Reklamy będą kierować do specjalnej strony http://pomysl.uniqa.pl, na której znajdują się inspiracje zachęcające do stawiania czoła przeciwnościom losu i czerpania radości z życia. Na stronie można podzielić się własnymi doświadczeniami. Jest to miejsce, gdzie każdy może przedstawić pomysły na to, jak odnaleźć samego siebie w dzisiejszym świecie oraz zagłosować na propozycje innych osób. Strona zachęca do pomyślenia o przyszłości, do wyjścia szczęściu naprzeciw i ubezpieczania się.

Kampania reklamowa jest realizowana w 16 krajach Europy, w których działa UNIQA. – W Polsce dodaliśmy do niej nasz charakterystyczny element: osobę Jerzego Janowicza. Tenisista pojawia się w filmach reklamowych, na stronie internetowej i w materiałach drukowanychmówi Katarzyna Ostrowska.

Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA została przygotowana przez UNIQA International. Wystartowała już m.in. w Austrii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech oraz w Serbii i Chorwacji. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.

Dodane tagi