NEWS

VII Kongres Sprzedaż – strategia, rozwój, zespół

W dniach 20-22 kwietnia odbędzie się Kongres Sprzedaż – spotkanie decydentów sprzedaży, będące polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. To już VII edycja, podczas której postaramy się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania. W głównym obszarze naszych zainteresowań znajdą się w tym roku zagadnienia dotyczące efektywności sprzedaży, wykorzystania najnowszych technologii i zarządzanie zespołem.

Wśród prelegentów znajdą się takie sprzedażowe osobistości jak Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C, Profesor Reklamy w University of North Carolina School of Journalism and Mass Comunication), Mateusz Grzesiak (psycholog, trener i coach), Łukasz Jakóbiak („Absolutny hit” wg. portalu Gazeta.pl – opinia na temat wystąpienia na TEDxLublin) oraz Jacek Rozenek (aktor, trener, od ponad dwudziestu lat zajmujący się działalnością szkoleniową w zakresie komunikacji, prezentacji i przywództwa).

W programie m.in:
• Dlaczego to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a nie odwrotnie – i z jakiego powodu większość firm źle do tego podchodzi?
• Etyczne wyzwania efektywnej sprzedaży
• Jak skutecznie wdrożyć standardy sprzedaży i osiągać wyniki?
• Zwycięskie strategie sprzedaży
• Niekonwencjonalne metody rozwoju potencjału zespołu sprzedażowego
• Strategie sprzedaży na rynku, na którym trwa wojna cenowa

VII Kongres Sprzedaż odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia 2015 r. w Warszawie, w hotelu Raddison Blu Sobieski.

Więcej informacji na stronie kongressprzedaz.pl.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.

Dodane tagi