NEWS

Nowe wydanie OOH magazine

Pierwsze w tym roku wydanie OOH magazine wita czytelników nową aranżacją okładki, za którą odpowiedzialny jest człowiek – instytucja polskiej grafiki, Andrzej Pągowski. W rozmowie z nami opowiada o synergii kultury i biznesu, rynku reklamy i „lansowaniu” na salonach. O potencjale sztuki i technologii mówi także Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Sony Mobile Poland.

Ponownie rozmawiamy z ekspertami marketingu o kondycji polskiej reklamy i komunikacji z klientem. Wywiadu udzielili nam Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska oraz Mikołaj Ciaś, Senior Marketing Manager w Coca-Cola Poland Services.

W numerze także rozważania o promocji miast, artykuły reklamowe inajnowszy katalog PROMO, w którym prezentujemy nowości i bieżące propozycje z branży artykułów promocyjnych. Zaglądamy do centrów handlowych, analizując skuteczność wysp handlowych i systemów wystawienniczych. W miejscach użyteczności publicznej podglądamy Systemy Digital Signage, które na co dzień towarzyszą nam w urzędach, na lotniskach czy w punktach rozwyki.

Zamów bezpłatny numer: redakcja@oohmagazine.pl

 

Dodane tagi