NEWS

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę marki Amtra w Internecie

Od 25 marca bieżącego roku Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę w obszarze digital marki Amtra - polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę marki w kanałach Facebook oraz YouTube wraz z działaniami emisyjnymi. Do zadań Biura Podróży Reklamy należy, m.in. przygotowanie brandingu kampanii „Moje Auto – zawsze zadbane”, w tym jej logotypu, realizacja sesji fotograficznych na potrzeby kampanii, działania z zakresu guerilla marketing, nakręcenie dokumentującego je wideo oraz ePR.

Jak podkreśla Elżbieta Linnert, kierownik marketingu Amtra, o wyborze agencji zdecydował viralowy charakter zaproponowanych działań oraz spójna, ale różnorodna strategia komunikacyjna w social media. „Podoba nam się również element żartu wpisany w zaproponowane przez agencję działania marketingowe, przy jednoczesnym zachowaniu charakteru marki” – dodaje Linnert.

Współpraca zaplanowana została do końca roku.

 

Dodane tagi