NEWS

Rebranding logotypu agencji zatrudnienia Mondi

Nowy znak firmowy agencji zatrudnienia Mondi to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu specjalistów z agencji reklamowej about ad. Zmieniony logotyp uosabia wszystkie wartości, które stanowią fundament sukcesu firmy. Na podstawie obustronnych ustaleń zadecydowano, że nowy logotyp firmy powstanie w ujęciu 4 poziomów hermeneutyki:

zegar – symbolizuje czas;

inicjał „M” – inspiracja nazwą firmy;

serce – symbol zaangażowania w wykonywaną pracę;

człowiek – ręce w objęciu symbolizują troskę o drugiego człowieka.

Obecnie logotyp stanowi integralną część tożsamości firmy i prezentuje jej rozwój na przestrzeni ostatnich lat. Dodany został również brand claim – „Human to human”, który wyraża jasny przekaz informujący o myśli przewodniej agencji. Mondi jest marką parasolową dla istniejącej już Mondi PRO (Professional Recruitment Organisation), która specjalizuje się w rekrutacji stałej oraz nowopowstałej Mondi SET (Supreme, Engagement, Time), zajmującej się rekrutacją pracowników tymczasowych dla klientów polskich i niemieckich.

JK

Dodane tagi