NEWS

Zmiany w strukturach marketingu Carlsberg Polska

Zmiany w strukturach marketingu Carlsberg Polska

1 września br. Piotr Chęcielewski, wiceprezes Carlsberg Polska ds. marketingu, awansował na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby w strukturach Grupy Carlsberg w Kopenhadze. Jego obowiązki w randze wiceprezesa ds. marketingu przejmie Wojciech Żabiński, dotychczasowy dyrektor ds. marek międzynarodowych  i innowacji.

W nowej roli Piotr Chęcielewski będzie odpowiedzialny za strategię marki Somersby, zapewnienie jej dalszego dynamicznego wzrostu oraz długofalowe wzmocnienie pozycji na międzynarodowych rynkach.

Piotr Chęcielewski dołączył do Carlsberg Polska w 2007 roku. Pod jego kierownictwem marki należące do Carlsberg Polska, takie jak np.: Kasztelan, Harnaś, Somersby, Okocim odniosły spektakularne sukcesy, zdobywając uznanie konsumentów, skutecznie konkurując na rynku piwa i budując udziały w rynku oraz silną pozycję Carlsberg Polska w branży piwowarskiej.

Wojciech Żabiński rozpoczął pracę w Carlsberg Polska w 2004 roku, przechodząc przez kolejne stanowiska w dziale marketingu. We wrześniu 2010 roku objął pozycję dyrektora ds. EURO 2012, by z sukcesem zrealizować ten projekt. Następnie, do sierpnia 2014 roku pełnił funkcję dyrektora ds. innowacji  i portfela marek specjalnych. Swoje doświadczenie w obszarze marketingu rozwijał w British American Tobacco oraz w Grupie Eurocash.

JK

 

Dodane tagi