NEWS

Warsztaty „Mapowanie doświadczeń klienta” w Poznaniu

Jak zaprojektować idealną ścieżkę zakupową w sklepie? Czym jest mapa doświadczeń klienta i jak można ją wykorzystać? W jaki sposób budować customer experience w segmencie produktów premium? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy warsztatów, będących częścią cyklu Designing Customer Experience.

Już 15 października br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Designing Customer Experience (DCE). Podczas bezpłatnych warsztatów pt. „Mapowanie doświadczeń klienta” uczestnicy będą mieli okazję przeanalizować ścieżkę zakupową klienta w miejscu sprzedaży oraz dowiedzieć się, jak wdrożyć rozwiązania wpływające na jego pozytywne doświadczenia zakupowe. Na koniec nie zabraknie okazji do wzajemnej wymiany doświadczeń (nie tylko tych zakupowych).

Swoją wiedzą z uczestnikami podzielą się eksperci, którzy na co dzień dzień zajmują się budowaniem pozytywnego shopping experience:

Joanna Bociąg – ekspert Branch Brothers (Upright Group), prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze w zakresie dobrego shopping experience. Podczas warsztatów podzieli się z uczestnikami wiedzą na temat tworzenia mapy doświadczeń klientów w punkcie sprzedaży oraz jej wykorzystania w procesie projektowania ścieżki zakupowej kupującego.

Austin Campbell – dyrektor zarządzający CAPS Group, ekspert w zakresie indywidualnie projektowanych rozwiązań architektonicznych w miejscu sprzedaży. Podczas warsztatów opowie o tym, jak stworzyć ścieżkę zakupową klienta i przeprowadzić go od wejścia aż do kasy.

Rozpoczną oni spotkanie „Emocjonalnym ABC”, czyli częścią wykładową, wprowadzającą do teorii budowania mapy doświadczeń i emocji klientów. Będzie ona połączona z praktyczną częścią warsztatową.

Wydarzenie uświetni gość specjalny wydarzenia – Tomasz Miler – twórca marki Miler Spirits & Style, praktyk w kreowaniu doświadczeń zakupowych w segmencie Premium, pasjonat whisk(e)y i alkoholi starzonych oraz klasycznej męskiej elegancji i krawiectwa miarowego. Zakończy on warsztaty, przedstawiając autorskie case study na temat kreowania customer exprience w branży produktów luksusowych.

Designing Customer Experience to to powołana do życia przez firmy Branch Brothers i CAPS Group inicjatywa promująca wiedzę o kreowaniu doświadczeń klientów.

Szczegółowe informacje nt. projektu oraz formularz zgłoszeniowy: TUTAJ

Filmik z poprzedniej edycji:

OOH magazine jest partnerem mediowym warsztatów.

JK

 

Dodane tagi