NEWS

Kibice Kamila Stocha wybiorą dla niego kask – drugi etap kampanii ATLAS

Kibice Kamila Stocha wybiorą dla niego kask – drugi etap kampanii ATLAS

Kampania wizerunkowa ATLAS weszła w kolejną fazę. Tym razem największy polski producent chemii budowlanej i główny sponsor Kamila Stocha zaprosił fanów skoczka do głosowania na projekt kasku, w którym zaprezentuje się publiczności podczas zawodów Pucharu Świata w Zakopanem.

Swoje głosy na kask, w którym Kamil Stoch wystartuje w Zakopanem, można oddawać na dedykowanej projektowi podstronie portalu marki ATLAS dla wykonawców:  http://www.atlasfachowca.pl/stoch/.  W ramach etapu „Wybierz kask dla Mistrza” dostępne do wyboru są trzy projekty: „Pop-Art.”, „Folk” oraz „No Limits”, wyłonione spośród prawie 80 zgłoszeń, otrzymanych w ramach konkursu dla projektantów indywidualnych i agencji (jak np. warszawskiej „brand new attitude”), a przeprowadzonego za pośrednictwem platformy dla grafików - designer.pl.

Pierwszy z projektów, „Pop-Art”, nawiązuje symboliką do elementów bliskich Kamilowi, takich jak lotnictwo, muzyka, szczęśliwa liczba, książka, czy „latający” superbohaterowie.

Na drugim kasku - w ramach propozycji „Folk” - jest widoczny charakterystyczny dla zdobnictwa góralskiego wzór – parzenica, a także górskie szczyty, co stanowi bezpośrednie nawiązanie do miejsca pochodzenia skoczka.

Trzeci projekt - „No Limits”, jest inspirowany nieziemskim talentem Kamila, który przekracza wszelkie ograniczenia w podbijaniu przestworzy podczas skoków.

-  Bardzo cieszę się, że wspólnie z marką ATLAS oddajemy decyzję o ostatecznym wyborze kasku w ręce kibiców. Wszystkie trzy projekty są bardzo interesujące i sam miałbym ogromny dylemat, na który z nich się zdecydować. Dlatego też jestem zadowolony, że udało mi się wybrnąć z opresji. Wybierajcie i głosujcie – zachęca do udziału w zabawie Kamil Stoch.

 

-  Wierzymy, że kask wybrany przez fanów dodatkowo uskrzydli Kamila i zmotywuje do powtórzenia ubiegłorocznego sukcesu z Zakopanego. Nikomu nie trzeba też przypominać, że zawody Pucharu Świata rozgrywane w stolicy polskich Tatr mają niepowtarzalny klimat, więc nieprzypadkowo ta data została wybrana na inaugurację nowego kasku Kamila – dodaje Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS.

Głosowanie na kask, tzw. „KASKing”, potrwa do 7 grudnia.

Kask, na który zagłosuje najwięcej internautów będzie można podziwiać na głowie Kamila w dniach 23-24 stycznia 2016 r. w Zakopanem. Każdy użytkownik może zagłosować wyłącznie na jeden projekt kasku, a szczegółowy regulamin głosowania jest dostępny na stronie kampanii: www.atlasfachowca.pl/stoch

Przebieg całej kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu http://www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube oraz na profilu marki w serwisie Facebook.

JK

Dodane tagi