NEWS

Kampania wizerunkowa Grupy Skanska

Grupa Skanska w Polsce realizuje kampanię wizerunkową mającą na celu podkreślenie przewagi konkurencyjnej firmy. Za planowanie, zakup mediów oraz egzekucję odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Działania potrwają do 19 grudnia br.

Skanska to największa firma budowlano-deweloperska w Polsce zarówno pod względem liczby zatrudnionych, jak i przychodów oraz rentowności. Działa w kluczowych obszarach rynku i zatrudnia ponad 7,7 tysiąca pracowników w całym kraju. Dzięki 128-letniemu doświadczeniu na arenie międzynarodowej i ponad 40-letniemu na polskim rynku dostarcza obiekty spełniające najwyższe światowe standardy, które ułatwiają życie ludziom, przynoszą korzyści klientom i szanują środowisko. Skanska od wielu lat utrzymuje się także w czołówce najlepszych pracodawców zgodnie z rankingami Universum i Firma dla Inżyniera.

Adresatami działań w ramach kampanii wizerunkowej jest otoczenie rynkowe i biznesowe, a także potencjalni pracownicy. Aktywności realizowane są głównie w mediach opiniotwórczych, biznesowych i lokalnych, zarówno w prasie, jak i w Internecie. Działania obejmują takie media jak: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek” oraz serwisy internetowe tytułów. W kampanii wykorzystywane są formaty reklamowe Tripple Billboard oraz BizBoard.

JK

Dodane tagi