NEWS

Nowa identyfikacja MullenLowe Group  

MullenLowe Group, wiodący gracz na globalnym rynku reklamowo-mediowym, przedstawia nowy program corporate identity. W skład programu wchodzą nowatorskie spojrzenie na budowanie świadomości Grupy, pionierski pomysł na jej pozycjonowanie oraz nowa identyfikacja wizualna. Polskie firmy wchodzące w skład Grupy  również stają się częścią globalnych zmian.

MullenLowe Group powstała w maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. Połączenie dwóch najbardziej utytułowanych i innowacyjnych firm na świecie czyni ją trzecią globalną siecią full service w portfolio Grupy Interpublic.W ramach MullenLowe Group działa ponad 90 biur w 65 krajach na całym świecie. Od stycznia br. wszystkie  firmy wchodzące w skład Grupy noszą nazwę MullenLowe.

Od tej pory firmy wchodzące w skład MullenLowe Group Poland będą się nazywały: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), agencja dostarczająca rozwiązania kreatywne dedykowane zintegrowanej komunikacji marketingowej; MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media), dom mediowy zajmujący się planowaniem i zakupem mediów oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open), agencja oferująca rozwiązania z marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego.

- Celem rebrandingu jest wzmocnienie pozycjonowania Grupy, wykorzystującej najlepsze kompetencje wszystkich firm wchodzących w jej skład, aby skutecznie pracować nad wyzwaniami biznesowymi dla naszych Klientów. Nowa tożsamość marki ma pomóc w zjednoczeniu całej sieci i pozycjonować ją jako twórczą Grupę, podejmującą wyzwania rynkowe- wyjaśnia Alex Leikikh, Global CEO MullenLowe Group.

MullenLowe Group to grupa silna pod względem biznesowym. Dzięki nowemu modelowi organizacyjnemu, możliwości, wydajność i kreatywność grupy osiągnęły niezwykle wysoki poziom. Klienci mogą liczyć na obsługę w zakresie strategii budowania świadomości marki, marketingu cyfrowego, public relations i social media, planowania i zakupu mediów, mobile marketingu, kreacji, reklamy bezpośredniej, analiz empirycznych oraz analiz wydajności. Wszystko to sprawia, że MullenLowe Group gwarantuje markom całościową, zintegrowaną obsługę.

- Zespół MullenLowe Warsaw tworzą ludzie o szerokich kompetencjach, otwartych głowach, żądni wyzwań, którzy oczywiście wiedzą, że nikt z naszych konsumentów nie żyje w oddzielnych światach digitalu, realu,  telewizji czy radia. Dlatego tworzą idee, skutecznie działające we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem. Butikowa struktura sieci MullenLowe pozwala nam korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych w połączeniu z dogłębną wiedzą na temat lokalnej specyfiki  – podkreśla Kinga Grzelewska, Managing Partner and Creative Director w MullenLowe Warsaw.

- Tworzenie skutecznych sposobów i form komunikacji w nowoczesnym ekosystemie mediów to dla nas najważniejsze zadanie. Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach MullenLoweMediaHub, które będziemy implementować  również w Polsce, mają na celu jedno: zwiększanie udziału reklam w uwadze i świadomości konsumentów, a przez to  zwiększenie biznesowej efektywności kampanii naszych Klientów – Ewa GÓRALSKA, Managing Director MullenLowe MediaHub.

Na potrzeby nowej komunikacji Grupy, jedna z najbardziej utytułowanych agencji reklamowych na świecie MullenLowe Brasil, stworzyła nowy logotyp. Przedstawia on ośmiornicę, która symbolizuje kreatywność, otwartość na wyzwania, rywalizację, gotowość do podejmowania ryzyka. Reprezentuje także pakietowy model organizacyjny Grupy.

JK

Dodane tagi