NEWS

Veneo wzmacnia dział sprzedaży

Veneo wzmacnia dział sprzedaży

Grzegorz Maliszewski został key account managerem w krakowskim Veneo. Jego głównym zadaniem będzie strategiczna budowa portfela klientów w obszarze SXO (Search Experience Optimization).

Do obowiązków Maliszewskiego należeć będzie obsługa kluczowych kontrahentów pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych. Dodatkowo będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii sprzedaży usług z obszaru SXO oraz jej realizację.

Pierwsze doświadczenia w branży zdobywał w 2008 w dziale PR i marketingu krakowskich stowarzyszeń. Wiedzę z zakresu Public Relations oraz narzędzi marketingowych poznawał w organizacjach pozarządowych, a także przy promocji współorganizowanych wydarzeń sportowych. Ostatnie kilka lat był związany z Grupą AdWeb, gdzie pełnił funkcję account managera.

Maliszewski realizował działania dla takich marek jak: Bayer, Bonito, Novartis,  Pizza Dominium, Royal Canin, Qumak, PMR Corporate czy SKOK Piast. 

JK

Dodane tagi