NEWS

Provident wybrał dom mediowy

Provident rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Agencja OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy.

 Do przetargu zaproszono największe domy mediowe na rynku. Provident Polska spośród wszystkich ofert, wybrał ofertę domu mediowego OMD i tym samym zdecydował się na przedłużenie obecnej współpracy. Nad prawidłowym przebiegiem przetargu czuwała firma audytorska Media Strategy.

Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy. Nieustannie rozwijamy swoją ofertę produktową oraz promocyjną, dlatego obecny rok zapowiada się pracowicie – – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. 

Agencja OMD pracuje dla Providenta od końca 2012 roku.

JK

 

Dodane tagi