NEWS

TTR 2016 Kompanii Piwowarskiej z Makatą

TTR to coroczna prezentacja marek dla klientów sieciowych i handlowców Kompanii Piwowarskiej. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 1 - 3 marca w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Firma Makata Creative Group była odpowiedzialna za stworzenie stref dla trzech marek: Tyskie i Redd’s na zlecenie agencji IQ Marketing oraz Książęce dla agencji Nairobia.

Wszystkie strefy miały za zadanie przyciągnąć uwagę gości, a tym samym wygenerować jak największy ruch w celach promocyjno-reklamowych.

Każda ze stref nawiązywała do określonego charakteru marek. Redd’s zapraszał klientów do kolorowego, słomianego baru na plaży. Tyskie do historycznej browarni pełnej drewnianych beczek, nawiązującej do wieloletniej tradycji marki. Dodatkową atrakcją tego stoiska była specjalnie stworzona na potrzeby promocyjne, dedykowana, interaktywna gra zręcznościowa wykorzystująca motyw butelek i beczek z logotypem piwa Tyskie. Marka Książęce zachęcała natomiast odwiedzających do degustacji w pełnym trunków, londyńskim barze. Uwagę odwiedzających przyciągała tu m.in. prawdziwa, czerwona, typowo brytyjska budka telefoniczna.

Wszystkie stoiska łączyły w sobie cechy bogatej aranżacji wykorzystując w dużej mierze specjalnie na tą okazję zbudowane elementy scenograficzne: drewniane skrzynie, beczki, stoły, skrzynki, stojaki, półki, drogowskazy, stołki i wiele innych.

Makata Creative Group była odpowiedzialna za stworzenie projektów stoisk, ich pełną realizację oraz nagłośnienie, oświetlenie, multimedia, scenografię, projekt 3D jak również koordynację i nadzór nad aktywnościami w strefach. 

Dodane tagi