NEWS

API Folie Polska na Packaging Innovations 2016

API Folie Polska na Packaging Innovations 2016

Wśród wystawców zakończonych niedawno targów Packaging Innovations 2016 po raz pierwszy znalazła się firma API Folie Polska – producent specjalistycznych folii i laminatów, znajdujących zastosowanie w branżach poligraficznej, reklamowej, opakowań i etykiet oraz przy różnego rodzaju aplikacjach przemysłowych.

Prezentowała tu ona liczne próbki swoich produktów oraz możliwości ich praktycznego wykorzystania, m.in. przy projektowaniu opakowań i etykiet oraz uszlachetnianiu i zabezpieczaniu wydruków. Szczególne zainteresowanie towarzyszyło obecności na targach Davida Petersa – Creative Development Managera w firmie API Group, będącego specjalistą z dziedziny kreacji oraz tworzenia niestandardowych aplikacji i projektów. Wystąpił on m.in. podczas sesji warsztatowej towarzyszącej wystawie.

- Nasz debiut na targach Packaging Innovations uważamy za bardzo udany. Była to świetna okazja do licznych spotkań z właścicielami marek zainteresowanych naszą ofertą, osobami z działów kreacji reprezentującymi agencje reklamowe i drukarnie, producentami opakowań i etykiet, jak również projektantami graficznymi. Mieli oni okazję porozmawiać nie tylko z przedstawicielami lokalnego, polskiego oddziału API Group, ale też podyskutować z naszym gościem specjalnym – Davidem Petersem. Pełni on rolę doradcy dla współpracujących z nami klientów oraz ich zleceniodawców, znajdując optymalne rozwiązania nie tylko w zakresie doboru odpowiedniego materiału, ale przede wszystkim – stworzenia niebagatelnego, odbiegającego od utartych schematów projektu czy aplikacji. W ślad za wizytą na targach ma on już poumawianych szereg wizyt w polskich drukarniach, agencjach reklamowych i firmach będących właścicielami marek - mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.


Jak podkreśla Katarzyna Kozińska, właśnie tego rodzaju doradztwo w obszarze kreacji, projektowania i promocji marek, jak też fakt posiadania bezpośredniego przedstawicielstwa w Polsce wyróżnia API Group na tle konkurencji.

- Firma jest obecna w naszym kraju zaledwie od kilku lat, ale jej rozpoznawalność i udziały w rynku systematycznie rosną. Rozbudowywany jest też stale nasz zespół, który liczy obecnie ok. 10 osób. Część z nich jest zatrudniona przy konfekcjonowaniu podłoży (produkowanych w zakładach zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii oraz USA), pozostali są zaangażowani w działalność handlową i techniczno-serwisową. Takie imprezy jak Packaging Innovations są doskonałą okazją do szerszego wypromowania marki API wśród polskich klientów.

API Group dysponuje szerokim portfolio specjalistycznych laminatów i folii, także holograficznych, których zadaniem jest wzmacnianie marek oraz ich zabezpieczanie przed fałszerstwami. Znajdują one zastosowanie w różnych technikach drukowania i uszlachetniania, m.in. offsecie, fleksografii, tłoczeniu na zimno oraz gorąco. API Foils dysponuje także specjalistycznymi foliami dyfrakcyjnymi, pozwalającymi na uzyskanie dodatkowych efektów specjalnych.

- Na stoisku prezentowaliśmy różnorodne aplikacje, w których wykorzystane zostały nasze materiały. Była to zatem znakomita okazja, by naocznie przekonać się o wizualnych efektach ich praktycznego zastosowania. Wielu gości targowych było zaskoczonych możliwościami oferowanych przez nas podłoży; zwracali oni przede wszystkim uwagę na ich unikalność. Cieszymy się, że tego samego zdania są w czołowe polskie drukarnie, specjalizujące się w produkcji opakowań i etykiet, które coraz częściej decydują się na ich zastosowanie w codziennej produkcji. Mamy jednocześnie nadzieję, że w ślad za spotkaniami na targach Packaging Innovations 2016 liczba zrealizowanych przez nas nowych wdrożeń w polskich przedsiębiorstwach z różnych segmentów rynku w sposób znaczący wzrośnie – kontynuuje Katarzyna Kozińska.

JK

Dodane tagi